کد خبر: ۴۹۳۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

اخبار زلزله گیلان/آخرین آمار مصدومان

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هشت دهم در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر)، ساعت 18 و 57 دقیقه و 17 ثانیه امروز (سه شنبه) استان گیلان را لرزاند.
آفتاب‌‌نیوز :
 زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هشت دهم ریشتر، ساعت 18 و 57 دقیقه و 17 ثانیه و در عمق 23 کیلومتری زمین، استان گیلان را لرزاند.

به گزارش آفتاب‌نیوز از مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، کانون این زمین لرزه شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان بوده است. تا زمان حاضر، از خسارت های احتمالی گزارشی نشده است.

آماده‌باش جمعیت هلال احمر گیلان/ اعزام تیم های ارزیاب به لاهیجان و لنگرود

به نوشته خبرگزاری ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آماده باش کامل این جمعیت در پی زلزله غروب امروز (سه شنبه) در این استان خبر داد.

مهدی ولی پور بیان کرد: بر اساس اعلام نهادهای ذیصلاح، کانون زلزله چهار و هشت دهم ریشتری حوالی لنگرود در شرق استان بوده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس دو تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر استان گیلان از لاهیجان و لنگرود برای ارزیابی به روستاهای این شهرستان ها اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: هنوز از خسارت های احتمالی اطلاعاتی در دست نیست.

بازیکنان پرسپولیس هتل خود در رشت را ترک کردند

بازیکنان پرسپولیس که برای بازی فردا در برابر تیم فوتبال سپیدرود در هتلی واقع در شهر رشت اقامت دارند به دلیل وقوع زلزله هتل خود را ترک و در خیابان به سر می برند.

به گزارش مهر، بازیکنان پرسپولیس که برای بازی فردا در برابر تیم فوتبال سپیدرود به در هتلی واقع در شهر رشت اقامت دارند به دلیل وقوع زلزله به خیابان آمدند.

کاروان پرسپولیس بعد از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری درحوالی شهر لنگرود از هتل محل اقامت خود در رشت خارج و در خیابان حضور یافتند.

اخبار زلزله گیلان/آخرین آمار مصدومان

آماده باش کامل دستگاه اجرایی/شهروندان موارد احتیاطی را رعایت کنند

معاون عمرانی استاندار گیلان نیز از آماده باش کامل دستگاه های اجرایی در پی وقوع زلزله در این استان خبرداد و گفت: شهروندان موارد احتیاطی را رعایت کنند.

حجت شعبانپور در گفتگو با مهر با بیان اینکه زلزله در قزوین که ۱۱۰ کیلومتری رشت قرار دارد نیز احساس شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون براساس پیگیری های انجام شده از شهرستان لنگرود هیچ تلفات جانی و مالی گزارش نشده است.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به آماده باش همه دستگاه ها در سطح استان، خاطرنشان کرد: توصیه های لازم نیز به مسئولان شهرستان لنگرود شده است.شهروندان استان گیلان جانب احتیاط را رعایت کرده و امشب را هوشیار باشند.

خسارت مالی و جانی تاکنون از زلزله لنگرود گزارش نشده است

فرماندار لنگرود با اشاره به وقوع زلزله ساعتی پیش در این شهر، گفت: براساس گزارشات دریافتی تاکنون هیچ خسارت مالی و جانی از این زلزله گزارش نشده است.

سیدرضا جوادپور اظهار کرد: زلزله ای که ساعتی پیش در استان گیلان با مرکزیت لنگرود به بزرگی ۴.۸ ریشتر اتفاق افتاده است خوشبختانه براساس گزارشات رسیده تا به الان هیچ گونه مصدومیتی گزارش نشده است. این گزارش از طریق دهیاران، شهرداران و بخشداران مناطق مختلف دریافت شده است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه هیج خسارت مالی نیز تاکنون گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: مردم باتوجه به تجربیات گذشته در هوای آزاد حضور دارشته و تیم های امدادی و اطلاع رسانی نیز در صحنه حضور دارند.

زلزله گیلان تا کنون دو مصدوم به جا گذاشته است

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که در اثر زلزله‌ای که دقایقی پیش در گیلان رخ داد تاکنون دو نفر مصدوم شده‌اند.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: زلزله ۴.۸ ریشتری استان گیلان با محوریت شهرستان لنگرود تا کنون تنها دو مصدوم داشته است. این افراد به دلیل برخورد جسم خارجی به سر مصدوم شدند که برای دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان رودسر مراجعه کرده‌اند.

آمار مصدومان زلزله گیلان تا این لحظه به ۴ نفر رسید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: تا این لحظه تعداد مصدومان زلزله استان گیلان به ۴ نفر رسیده است.

پیمان اسدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، ضمن ارائه آخرین آمار مصدومان زلزله استان گیلان اظهار داشت: تا این لحظه تعداد مصدومان این زلزله به 4 نفر در استان رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان با بیان اینکه تمام این 4 مصدوم زلزله گیلان خودشان شخصاً به مراکز پزشکی مراجعه کرده‌اند گفت: مردی 38 ساله در رودسر به‌دلیل برخورد جسمی به سرش در اثر زلزله به مراکز پزشکی مراجعه کرد.

اسدی با بیان اینکه 3 تن از این مصدومان مربوط به شهرستان لنگرود هستند، خاطرنشان کرد: یک خانم 42 ساله و دو مرد 50 و 22 ساله به بیمارستان شهید امینی لنگرود مراجعه کرده، تحت مداوای سرپایی قرار گرفته و در حال حاضر مرخص شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان با اشاره به آمادگی نیروهای اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گیلان ابراز داشت: تمام نیروهای اورژانس گیلان در حال آماده باش کامل هستند.

آمار مصدومین زلزله گیلان‌به شش نفر رسید  

این 6 نفر شامل 1 مرد 38 ساله که در رودسر گیلان دچار ضربه به سر شد و به بیمارستان شهید انصاری رودسر مراجعه کرد.  3 نفر نیز در لنگرود (2 مرد 50 و 22 ساله و یک خانم 42 ساله) نیز به بیمارستان شهید امینی لنگرود مراجعه کردند که مرخص شدند. 2 مرد 28 و 24 ساله نیز در املش دچار مصدومیت شده و به بیمارستان نیکوکار املش مراجعه کردند.

تعداد مصدومان زلزله گیلان به ۲۸ نفر رسید

دقایقی بعد از وقوع زلزله خفیف در گیلان، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که در اثر این زمین‌لرزه دو نفر مصدوم شده‌اند. ساعاتی بعد، تعداد مصدومان، ۲۸ نفر اعلام شد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: زلزله ۴.۸ ریشتری استان گیلان با محوریت شهرستان لنگرود رخ داد.

سازمان اورژانس کشور درمورد آخرین تعداد مصدومان این زمین‌لرزه اعلام کرد که ۲۸ مصدوم به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

شمار مصدومان زلزله ی 4.8 ربشتری دیشب در شهرهای گیلان

دکتر پیمان اسدی مدیر اورژانس ۱۱۵ دقایقی پیش اعلام کرد: 

13 نفر لنگرود شامل: 4 مرد و 9زن
3 نفر نیکوکار املش: 3 مرد
3 نفر انصاری رودسر: 2 مرد و 1 زن
8نفر سید الشهدا لاهیجان: 1 مرد 7زن
2 نفر شفا لاهیجان: 1 مرد 1 زن
1 نفرکوثر آستانه: 1 نفر خانم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین