کد خبر: ۴۹۴۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

مشخص شدن ۴ تیم نیمه نهایی کشتی باشگاه های جهان

تیمهای راه یافته به نیمه نهایی کشتی آزاد باشگاه های جهان مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 با برگزاری دیدارهای مقدماتی چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان، چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که در این میان ناکامی بیمه رازی قهرمان ۲ دوره این رقابت ها و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی دور از انتظار بود.

با برگزاری دیدارهای مقدماتی ۴ گروه این دوره از رقابت ها، تیم های تایتان مرکوری آمریکا از گروه A، خیموری مغولستان از گروه B، ستارگان ساری از گروه C  و ایزی پایپ کاشان از گروه D به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

تیم پرمهره بیمه رازی با هدایت غلامرضا محمدی که از چهره های سرشناس کشتی جهان همچون عبدالرشید سعدالله یف دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از روسیه، کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک، آنوار گدویف روس و نفر دوم المپیک ریو، ختیک تسابولوف قهرمان جهان از روسیه، میثم نصیری قهرمان آسیا و مجتبی گلیج قهرمان زیر ۲۳ سال جهان استفاده می کرد در دیدار حساس برای تعیین سرگروه مقابل تیم ستارگان ساری ۶ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

به این ترتیب در جریان دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبح فردا(جمعه) تیم تایتان مرکوری آمریکا با چهره های شاخص خود همچون کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم، توماس گیلمان دارنده نقره جهان در وزن ۵۷، فرانکلین گومز نایب قهرمان جهان در وزن ۶۵ و گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان در سنگین وزن به مصاف تیم خیموری مغولستان می رود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ایزی پایپ کاشان با سرمربیگری مصطفی علیزاده و با کشتی گیران شاخصی همچون علیرضا کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان و طلای جوانان جهان، ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان المپیک و جهان، گنو پتریاشویلی دارنده برنز المپیک و طلای جهان و...در دیداری سخت و جذاب به مصاف تیم ستارگان ساری با چهره های عنوان داری همچون حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان، ماگومد قربان علی اف و رسول قاضی ماگمدوف قهرمانان جهان از روسیه خواهد رفت.

به گزارش ایسنا،دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبخح فردا(جمعه) از ساعت ۱۰ صبح در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و دیدارهای رده بندی و فینال نیز بعدازظهر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

تماشای مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی نیز برای علاقمندان به کشتی رایگان است.

نتایج دیدارهای مقدماتی انجام شده به شرح زیر است:

گروه A:

دور سوم

تایتان مرکوری آمریکا ۱۰ – ان اس ای آکادمیک بلغارستان ۰

هند ۶ – مونترال کانادا ۴

دور دوم

تایتان مرکوری آمریکا ۸ – هند ۲

مونترال کانادا ۷ - ان اس ای آکادمیک بلغارستان ۳

دور اول

تایتان مرکوری ۹ – مونترال ۱

هند ۹ - ان اس ای آکادمیک بلغارستان ۱

گروه B

خیموری مغولستان ۶ - بوداپست مجارستان

خیموری مغولستان ۸ – تاجیکستان ۲

گروه C

دور سوم

ستارگان ساری مقابل بی اس برادرز قزاقستان پیروز شد.

دور دوم

ستارگان ساری ۶ – بیمه رازی ۴

دور اول

بیمه رازی ۱۰ – بی اس برادرز قزاقستان ۰

گروه D

دور دوم

ایزی پایپ کاشان ۱۰ -  کلچیک قرقیزستان ۰

دور اول

ایزی پایپ کاشان ۷ – رایندی گرجستان ۳

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین