کد خبر: ۴۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

افشاگری بهناز شفيعی عليه سوپراستار سينما

بهناز شفيعي در فيلم آذر به نيكي ‌كريمي آموزش موتورسواري داد و در چند سكانس نيز به عنوان بدلكار ايفاي نقش كرد. نقشي كه ظاهراً قرار نبود كسي از آن اطلاع پيدا كند!
آفتاب‌‌نیوز :
شفيعي با اشاره به حضورش در فيلم آذر به مي‌گويد‌: «اولين روزي كه پيشنهاد داده شد با خانم نيكي كريمي همكاري كنم، با جان و دل پذيرفتم و اصلاً برايم هزينه و دستمزد اهميت نداشت چون به خاطر علاقه‌اي كه به خانم كريمي داشتم، اين پيشنهاد را قبول كردم و با همه سختي‌هايي كه بود، آموزش موتورسواري را شروع كردم اما وقتي نتوانست مهارت‌هاي كافي را به دست بياورد، از من خواست به جاي ايشان موتورسواري كنم كه من هم قبول كردم.»

او ادامه مي‌دهد‌: «فكر مي‌كنم از اينكه گفته بودم من بدلكار او هستم، ناراحت شده زيرا گفته بود اين موضوع را به هيچ‌كس نگويم تا فكر كنند خودش موتورسواري كرده، اينكه چرا بايد دروغ بگويم را نمي‌دانم.»

شفيعي با اشاره به قراردادش ادامه مي‌دهد: «من دو تا قرارداد با ايشان داشتم؛ يكي براي آموزش و ديگري براي بدلكاري. قرارداد آموزش كه هيچ، قرارداد بدلكاري هم تسويه نشد.»

او با گلايه از عوامل اجرايي فيلم آذر مي‌گويد‌: «فيلم سينمايي آذر در حال اكران است و من از نيكي كريمي گله دارم. قرار بود براي اكران اين فيلم از عوامل دعوت شود اما من را دعوت نكردند. حتي نيكي كريمي در پيج اينستاگرامي خود، تيزرهاي اين فيلم را گذاشت اما مربي و بدلكار را معرفي نكرد.» شفيعي به تماس بي‌جواب نيكي كريمي تهيه‌كننده فيلم آذر اشاره مي‌كند‌: «به مدير توليد زنگ زدم. آنها گفتند ما هزينه‌ها را پرداخت كرده‌ايم، به نيكي كريمي زنگ بزنيد. به او زنگ زدم اما جواب نداد. تجربه تلخي كه از اين فيلم داشتم، سبب شد قيد همكاري با ديگر بازيگران را بزنم.» 

منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین