کد خبر: ۴۹۴۲۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
پس از «قدس»، برنامه‌ بعدی برای «مکه» و «مدینه» است

اتحاد طرفداران سناریوی «روز قیامت»؛ خاورمیانه آماده جنگی «آخرالزمانی» می‌شود؟

کسانی که جنگ میان ایران و عربستان سعودی را برنامه‌ریزی کرده‌اند، کسانی که برای بیت‌المقدس برنامه دارند از یک مرکز تصمیم‌گیری می‌کنند./برنامه اسرائیل و امریکا این است که به اعراب بگویند ایران شما را تهدید می‌کند؛ اجازه دهید ما از شما محافظت کنیم. پذیرش این پیشنهاد اما خود به نابودی کشورهای عربی منجر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- «ابراهیم کاراگل» ستون‌نویس روزنامه «ینی شفق» وابسته به جریان عدالت و توسعه و شخص اردوغان در یادداشت تازه خود مدعی شده که سناریوی «روز قیامت» برای خاورمیانه در حال تحقق است و بایستی ترک‌ها از ترکیه محافظت کنند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، او می‌نویسد: «خود را برای رسیدن جنگ به قلب جهان اسلام آماده کنید. این یک عملیات تخریبی است. بزرگترین جنبش تهاجمی از زمان جنگ جهانی اول به این سو است. به نظر می‌رسد نقشه‌ خاورمیانه جدیدی که قدرت‌های جهانی درصدد تحقق آن هستند، در حال عملیاتی‌شدن است. آنان خواستار تقسیم و تجزیه همه کشورها از جمله ترکیه به دولت‌های کوچک‌تر و حمله به آن‌ها به صورت تک تک و از بین بردن آنان هستند. آنان برنامه‌ای را اجرا می‌کنند که نابودی منطقه بین خلیج فارس و دریای سرخ؛ از ایران تا عربستان سعودی از امارات تا مصر را شامل می‌شود و جنگ‌های فرقه‌ای از سویی ‌جنگ میان عرب و فارس با یکدیگر و جدا کردن مسلمان، غیر‌عرب، غیر‌مسلمان و درگیری‌ها در سوریه، عراق و یمن از طریق سازمان‌های تروریستی را در بر می‌گیرد و همگی نشانه‌های تحقق این سناریوی آخرالزمانی و روز قیامت هستند. 

کشته‌شدن علی عبدالله صالح بخشی از این سناریوی روز قیامتی است. آمریکا،‌ اسرائیل، عربستان و امارات محوری متحد را ایجاد کرده‌اند. این محور خود را حامی اسلام به اصطلاح میانه‌رو می‌داند. «محمد بن‌سلمان» شاهزاده سعودی شروع به پاکسازی در ریاض کرده است. بازداشت همه کسانی که ممکن است به طور مستقیم با همکاری امریکا و اسرائیل و عربستان و ایجاد جنگ منطقه‌ای مخالف باشند. طرفداران سناریوی روز قیامت اکنون در کنار یکدیگر جمع شده‌اند.»

این ستو‌نویس در ادامه می‌نویسد: «معامله میان عربستان و امارات با اسرائیل و امریکا بر ‌سر قدس نیز انجام شده است و انتقال سفارت امریکا به قدس نیز در این راستاست. دنیای مسلمان باید این بازی را به هم زند. نه از طریق رژیم‌های سیاسی یا رهبران عربی بلکه از طریق توده‌ها و خیابان‌ها. باید از تحقق سناریوی نوشته شده درباره قدس جلوگیری کرد. کل جهان اسلام باید در برابر این تهدید فعال شوند. میلیون‌ها نفر باید به خیابان‌ها بریزند. پس از قدس برنامه‌ بعدی برای مکه و مدینه است. این برنامه انتقال جنگ به  قلب جهان اسلام است. دقیقا همان چیزی که از زمان جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ میلادی به این سو تخت عنوان مبارزه با تروریسم برنامه‌ریزی کردند و در سال ۲۰۰۳ میلادی تحت عنوان حمله به عراق اجرایی کردند». 

ابراهیم کاراگل در ادامه می‌نویسد: «این جنگ محدود به یمن نمی‌ماند. موشک‌های حوثی‌ها به میزانی بیشتر از امارات را هدف قرار می‌دهند. کشته‌شدن «علی عبدالله صالح» هشداری به بازیگرانی است که با عربستان محور تشکیل داده‌اند. ممکن است مقتدی صدر و حیدر‌العبادی نیز به سرنوشت مشابهی دچار شوند، آنان از ایران دور شده و به ریاض نزدیک شده‌اند». 

او افزوده است: «برنامه اسرائیل و امریکا این است که به اعراب بگویند ایران شما را تهدید می‌کند؛ اجازه دهید ما از شما محافظت کنیم. پذیرش این پیشنهاد اما خود به نابودی کشورهای عربی منجر خواهد شد. این نوع جنگی است که ترکیه باید در برابر آن مقاومت کند. محاکمه ضراب نیز کودتایی اقتصادی از جانب امریکاست و در راستای اجرای همین سناریو است و قصد دارد مقاومت ترکیه را تضعیف کند». 

او در پایان می‌نویسد: «کسانی که جنگ میان ایران و عربستان سعودی را برنامه‌ریزی کرده‌اند، کسانی که برای بیت‌المقدس برنامه دارند و کسانی که ترکیه و رییس‌جمهوری آن را هدف قرار داده‌اند از یک مرکز تصمیم‌گیری می‌کنند. باید خیابان‌های منطقه را فعال کنیم و از مقاومت منطقه حمایت کنیم. باید مردم را به خیابان‌ها آوریم!».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
3
1
تحلیلی بسیار آبکی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
"کسانی که برای بیت‌المقدس برنامه دارند از یک مرکز تصمیم‌گیری می‌کنند" موافقم البته این........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
جنک خاورمیانه استارتش زده شده .ما مسلمانان خودمان مقصریم که توسعه پیدا نکردیم وقوی نشدیم چون ضعیفیم دیگران برامون تصمیم میگیرند.ازنفت ومنابع طبیعی وخدادادی هم برای توسعه وصنعتی شدن استفاده نکردیم وفرصت را از دست دادیم.دو کشور بزرک اسلامی ایران وعربستان هنوز درگیره رفتن خانمها به استادیوم ها هستن .این مسله اولیه را هنوزنتوانستیم حل کنیم اما درباره اینده ی دنیا میایم نظرمیدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
مقاله چرتی بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
چه تحلیل بجه گانه ای
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
2
خیلی تخیلی بود خخخ
رحمت رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
0
کاملا درسته شلوغی منطقه سودش به آمریکا و اسراییل می‌رسه مسلمانان کشته میشن اوناسلاح شأن بفروش میروسونن و انواعشو امتحان میکنند با پول مرتجعین منطقه باید نزاریم سناریو شکل بگیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین