کد خبر: ۴۹۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

خبر خوش برای سربازان دارای مدرک کتابداری

معاون تربیت و آموزش ناجا اظهار کرد:‌ یکی از موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری و رشته‌های مرتبط با آن بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار امیرحسین یاوری با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر میان نیروی انتظامی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد:‌ یکی از موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری و رشته‌های مرتبط با آن بود.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس طی هماهنگی‌های انجام شده با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سربازانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری یا دیگر رشته‌های تابع آن باشند، می‌توانند دوران سربازی خود را به عنوان کتابدار و مسئول کتابخانه در رده‌های مختلف نیروی انتظامی سپری کنند.

معاون تربیت و آموزش ناجا درباره اینکه آیا ممکن است به این افراد کسر خدمت یا معافیت داده شود، اظهار کرد: کسر خدمت یا معافیت از سربازی ضوابط خود را دارد و این موارد را شامل نمی‌شود اما نیروی انتظامی به منظور استفاده بهینه از توانمندی‌های سربازان این افراد را در رده‌های مورد نیاز و مرتبط با تخصص خود به‌کارگیری خواهد کرد.

به گفته یاوری، سازوکار جذب این سربازان به زودی اعلام و اجرایی خواهد شد.

سردار یاوری اوایل این هفته از هدف‌گذاری برای ترویج کتابخوانی و احداث کتابخانه در کلانتری‌ها خبر داده بود که به نظر می‌رسد تصمیم اخیر نیز در همین راستا اتخاذ شده باشد.
منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین