کد خبر: ۴۹۴۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

پدیده شانسی برای کسر نشدن 6 امتیاز ندارد

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال می‌گوید که مدارک کسر امتیاز از باشگاه پدیده پس از اعمال باید به فیفا ارائه شود.
آفتاب‌‌نیوز :
روزبه وثوق‌احمدی در خصوص کسر شش امتیاز از تیم پدیده به دلیل شکایت زوران کنزوویچ که سه سال پیش در این تیم بازی می‌کرد، اظهار داشت: نامه این حکم روز گذشته به فدراسیون فوتبال رسید که بلافاصله باید اعمال شود.

وی در خصوص اینکه آیا برای اعمال این حکم نامه‌ای به سازمان لیگ رفته است یا نه، گفت: خیر، به دلیل تعطیلی این کار صورت نگرفته است، اما فردا (شنبه) اول وقت این نامه به سازمان لیگ می‌رود و بلافاصله نیز کسر امتیاز اعمال خواهد شد. به این دلیل که باید بعد از اعمال کسر شش امتیاز، مدارک آن را به فیفا ارائه کنیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کمیته تعیین وضعیت به جهت مشخص نبودن وضعیت پرونده‌های بین‌المللی باشگاه پدیده، ابتدای فصل این باشگاه را از جذب بازیکنان و کادر فنی خارجی منع کرده بود. متأسفانه مسئولان باشگاه پدیده نیز تهدیدهای فیفا را جدی نگرفته بودند که چنین جریمه‌ای شامل حال‌شان شد.

 پدیده در حال حاضر با 24 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد که با اعمال حکم فیفا 18 امتیازی خواهد شد و به رتبه دهم سقوط می‌کند.
منبع: تسنیم 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین