کد خبر: ۴۹۴۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

ملانیا ترامپ همه‌کاره کاخ‌سفید می‌شود؟

دوستان ترامپ متوجه شده‌اند که برای پیشبرد سریع‌تر امورشان و انجام کارهایی که با دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا دارند باید برای هماهنگی به سراغ شخص دیگری بروند: ملانیا ترامپ همسر دونالد و بانوی اول امریکا.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- به نظر می‌رسد نفوذ «جان کلی» رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در حال کاهش است. سایت «سالون» در گزارشی اشاره کرده است که دوستان ترامپ متوجه شده‌اند که برای پیشبرد سریع‌تر امورشان و انجام کارهایی که با دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا دارند باید برای هماهنگی به سراغ شخص دیگری بروند: ملانیا ترامپ همسر دونالد و بانوی اول امریکا. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، جان کلی نتوانسته کنترل امور کاخ سفید را در دست گیرد و این ملانیا ترامپ است که بر همسرش و امور کاخ سفید کنترل دارد. 

ملانیا ترامپ در حال تبدیل شدن به همه‌کاره کاخ سفید؟

به گفته «مایکل سی بندر» خبرنگار وال استریت ژورنال دوستان ترامپ از ملانیا ترامپ و دسترسی سریع او به دونالد استفاده می‌کنند تا کارهای‌شان پیش برود. دو نفر از دوستان ترامپ که نخواستند نام‌شان فاش شود می‌گویند از زمانی که ملانیا به کاخ سفید نقل مکان کرده است اگر شما ظرف ۲۴ ساعت نتوانید تماس و مکالمه‌ای با رییس‌جمهوری داشته باشید بسیار راحت‌تر است که به ملانیا مراجعه کنید. 

 ملانیا تنها نقش دروازه‌بانی را ندارد بلکه در تصمیم‌گیری‌های ترامپ نیز به او کمک می‌کند. در ماه می گذشته سایت «پولیتیکو» گزارش داد که او به طور خصوصی از ترامپ خواسته تا «شان اسپایسر» سخنگوی سابق کاخ سفید را از مقام خود برکنار کند. البته همان‌گونه که انتظار می‌رود یکی از سخنگویان ملانیا این خبر را جعلی خوانده است. 

هفته گذشته، «الکس جونز» برنامه‌ساز رادیویی که به دلیل تئوری‌‌های توطئه‌اش معروف است، گفت که افتخار می‌کند که ترامپ نزدیک به شش بار تئوری‌های او را درباره اسلام‌گرایی تکرار کرده است. 

در ماه اگوست، «مایک کورنوویچ» از همکاران سایت «اینفووارز» که جونز صاحب آن است به سایت «بازفید» گفت که او می‌تواند داستان‌هایش را از طریق دونالد جونیور پسر ترامپ به گوش او برساند. جونز نیز خود گفته بود که نزدیکان خانوادگی ترامپ به خصوص دونالد جونیور نفوذ زیادی بر روی او دارند. 

به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال» ترامپ شخصا به کارکنان کاخ سفید وظایف محرمانه‌ای را محول کرده و با «کلی» رییس کارکنان کاخ سفید در این باره با وضوح و با صراحت صحبت نمی‌کند. 

ملانیا ترامپ در حال تبدیل شدن به همه‌کاره کاخ سفید؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین