کد خبر: ۴۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
در بانک تجارت صورت گرفت

برندگان مسابقه قاب عاشقی معرفی شدند

بانک تجارت پس از بررسی کمیته داوران، برندگان مسابقه عکس اینستاگرامی "قاب عاشقی" را که به‌مناسبت ایام اربعین حسینی برگزار کرده بود را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بنابر اعلام بانک تجارت، با انجام مراحل تجمیع و داوری عکس‌های ارسالی صدها شرکت کننده مسابقه عکاسی اربعین (قاب عاشقی) این بانک به خالق چهار عکس برگزیده و تاثیرگذار از راهپیمایی عاشقان حسینی در این رویداد مذهبی جایزه داد. بر همین اساس حاتم‌پور، اناری، اسفندانی و دشتیاری به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

بانک تجارت به چهار عکس برگزیده و تاثیرگذار این مسابقه یک کمک هزینه ۱۵میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات و ۳ کمک هزینه ۵میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس اهدا می کند.

این مسابقه در ادامه اقدامات و فعالیت‌های بانک تجارت به‌منظور پاس‌داشت حضور با شکوه هم‌میهنان در راهپیمایی اربعین حسینی برگزار شده است.

بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با ایام اربعین حسینی با برپایی موکب‌های عزاداری و استقرار دستگاه‌های خودپرداز سیار در پایانه‌های مرزی غرب و جنوب کشور و همچنین مسیر راهپیمایی بین نجف اشرف تا کربلا، به زائران کربلای معلی ارائه خدمت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین