کد خبر: ۴۹۴۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

جهانبخش: حس عجیبی از قرار گرفتن در گروه مرگ دارم/ الان حرف از شگفتی نزنید

علیرضا جهانبخش در چند هفته اخیر دائماً در جمع بهترین بازیکنان منتخب لیگ هلند قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آلکمار این روزها از سد حریفانش راحت می‌گذرد و نتیجه این درخشش، سبقت گرفتن از تیمی چون آژاکس بوده است.

در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم
بدون تعارف باید بگویم در سخت‌‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم. بالاخره همه می‌دانند که بازی با تیم‌هایی همچون اسپانیا و پرتغال چقدر سخت است. ما در گروه مرگ قرار گرفتیم و باید با بهترین تیم‌ها بازی کنیم.

حس عجیبی دارم
از آن‌جا که تیم‌مان قرار است مقابل مطرح‌ترین و بزرگترین تیم‌ها قرار بگیرد، حس عجیبی دارم. انتظار چنین قرعه‌ای را نداشتم و در تصوراتم قرعه‌ای راحت‌تر را متصور بودم، با این حال ما بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کنیم به عنوان سربازان کشورمان بهترین عملکرد را از خودمان ارائه دهیم و مطمئن باشید ذره‌ای کم نخواهیم گذاشت و تا نفس آخر تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا همه دنیا به نیکی از فوتبال ما یاد کنند.

مراکش برای ما تعیین‌کننده است
مراکش قهرمان قاره آفریقاست و بیشتر بازیکنان ملی‌پوش این تیم لژیونر هستند. این تیم اصلاً حریف آسانی نیست اما به هر حال و از آنجا که بازی اول برای تیم ایران بسیار تعیین‌کننده است، باید به هر شکل ممکن مراکش را شکست دهیم تا با روحیه بهتر و بالاتر خودمان را برای رویارویی با پرتغال و اسپانیا آماده کنیم.

حرف از شگفتی از الان خیلی زود است
بعضی‌ها حرف از شگفتی‌سازی ایران در جام جهانی می‌زنند اما فکر می‌کنم فعلاً خیلی زود است صحبت کنیم. در فوتبال کاری نشدنی نیست.

چند بازیکن تیم ملی مراکش را در لیگ هلند به خوبی می‌شناسم
برای من بسیار جالب است که اکثر فوتبال‌دوستان کشورمان از پرتغال و اسپانیا به عنوان حریفان اصلی‌مان حرف می‌زنند، در حالی که مراکش هم تیم فوق‌العاده فیزیکی و قدرتمندی است و بازی با این تیم اصلاً کار آسانی نیست. مراکش بازیکنان خوبی دارد و از قدرت خوبی بهره می‌برد. از چند تن از بازیکنان ملی‌پوش مراکش هم در لیگ هلند شناخت کامل دارم و می‌دانم باید با حریفی بسیار سرسخت در اولین گام بجنگیم.

از قرار گرفتن در لیست منتخب هفته واقعاً خوشحالم
قلباً خیلی خوشحالم که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورم در فوتبال هلند هستم. جز یک هفته فکر می‌کنم در سایر هفته‌ها در تیم منتخب هفته لیگ هلند حضور داشتم؛ افتخاری که سعی می‌کنم بعد از پایان هر بازی آن را تکرار کنم.

صعود به رده دوم کار مهمی بود
خدا را شکر با پیروزی‌های اخیر موفق شدیم از یکی از مدعیان قهرمانی این فصل یعنی تیم آژاکس در جدول سبقت بگیریم و خودمان را بالاتر از آن‌ها قرار دهیم که این موضوع می‌تواند مؤید روزهای بهتری برای تیم ما باشد. دوم شدیم اما رسیدن به آیندهوون تیم صدر جدول با توجه به فاصله امتیازی نسبتاً زیادمان برای ما مشکل است.

ان‌شاءالله سهمیه می‌گیریم
امسال واقعاً تیم خوبی داریم و در صددیم ناکامی فصل گذشته در کسب سهمیه حضور در اروپا را جبران کنیم و در این راستا با تلاش بیشتر حتماً به سهمیه اروپا می‌رسیم.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین