کد خبر: ۴۹۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

علیرضا کریمی پس از دیدار با رهبر انقلاب: امیدوارم پاسخگوی این محبت‌ها باشم

علیرضا کریمی ملی‌پوش کشتی ایران از لطف مقام معظم رهبری به خود تشکر کرد و گفت: امیدوارم پاسخگوی این محبت‌ها باشم.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا کریمی ملی پوش کشتی ایران در مسابقه‌های جهانی زیر 23 سال که به خاطر عدم رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی در مصاف با حریف روس خود تن به شکست داد، ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.

کریمی پس از دیدار با رهبر انقلاب اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز توانستم از نزدیک با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کنم و مورد تقدیر ایشان قرار گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در میادین مهم پیش رو بتوانم با کسب نتایج خوب برای کشتی ایران افتخارآفرین و پاسخگوی این محبت ها باشم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.

ایشان افزودند: قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.

 رهبر انقلاب در این دیدار  انگشتر خود را به علیرضا کریمی اهدا کردند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین