کد خبر: ۴۹۴۹۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
طباطبایی‌نژاد:

فیلم "عصبانی نیستم" نباید اکران شود

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نظر وزیر فرهنگ این است که فیلم سینمایی "عصبانی نیستم"به دور از ارزش‌هاست و نباید در معرض دید عموم قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : سیدی* فیلم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو کمیسیون فرهنگی درباره این مسئله که فیلم "عصبانی نیستم" شرایط اکران در معرض عمومی را دارد یا خیر، اظهار کرد: بنده به صورت شخصی این فیلم را ندیده‌ام اما دیروز در جلسه کمیسیون فرهنگی درباره این فیلم بحث‌هایی صورت گرفت و آقای پژمان‌فر بر این مسئله تأکید داشتند که این فیلم به هیچ‌عنوان قابلیت اکران ندارد.

وی افزود: نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این است که فیلم سینمایی "عصبانی نیستم"به دور از ارزش‌هاست و نباید در معرض دید عموم قرار گیرد.

‌طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: همچنین امروز این مسئله در کمیته رسانه و فرهنگ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جلسه به بررسی فیلم‌هایی اختصاص یافت که شرایط اکران را ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی بیان کرد: حقیقتا برخی فیلم‌هایی که اکران می‌شود به هیچ وجه مناسب نیست و لازم است که پیش از اکران در سینمای خصوصی برای نمایندگان کمیسیون فرهنگی پخش شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در شورای تصمیم‌گیری از نمایندگان و اعضای کمیسیون فرهنگی شخصی حضور ندارد لذا لازم است تدابیری اتخاذ شود که نمایندگان این کمیسیون بیشتر در جریان کیفیت و کمیت فیلم‌های در مسیر اکران قرار بگیرند.

‌طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: بدیهی است که برخی از فیلم‌های ساخته شده  خارج از چارچوب‌ هستند و رفتارهای مبتذلی که در آنها وجود دارد به هیچ وجه با فرهنگ ملی و دینی کشورمان سنخیت ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که فیلم "عصبانی نیستم" قابلیت اکران ندارد، علیرغم مخالفت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اکران این فیلم، تاکنون تصمیمی مبنی بر جلوگیری از پخش این فیلم صورت نگرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
خخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین