کد خبر: ۴۹۴۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

زلزله امروز در کرمانشاه خسارتی نداشت

فرماندار ثلاث‌باباجانی گفت: زلزله 6 ریشتری غروب امروز(دوشنبه) خسارتی در این شهرستان نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی‌اکبر اکبری»اظهار کرد: این زمین‌لرزه 6 ریشتری در داخل خاک عراق و 36 کیلومتری شهر ازگله رخ داد و بطور کامل در این شهرستان احساس شد.

وی افزود: خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارت جانی نداشته و طبق اطلاعاتی اخذ شده خسارت مالی چندانی نیز نداشته است، البته این احتمال وجود دارد  این زمین‌لرزه به واحدهایی که در زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان خسارت دیدند، آسیب جدی‌تری وارد کرده باشد.

این زمین لرزه که ساعت 17 و 39 دقیقه امروز رخ داد، در اکثر شهرهای استان کرمانشاه احساس شد و موجب به خیابان آمدن مردم شد.

تاکنون خسارتی از زلزله 6 ریشتری کرمانشاه گزارش نشده است

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بر اساس اطلاعاتی که از فرمانداران و بخشداران گرفتیم، زلزله 6 ریشتری هیچ خسارت جانی و مالی در مناطق مختلف استان نداشته است.

«رضا محمودیان» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زلزله 6 ریشتری ساعتی پیش همه نوار مرزی کشور و از جمله کرمانشاه را لرزاند و حتی تا اردبیل و آذربایجان‌شرقی هم حس شد، اما کانون آن در حلبچه عراق بود.

وی ادامه داد: این زلزله تقریباً در همه شهرستان‌های استان کرمانشاه حس شد، اما بر اساس گزارشی که از بخشداران و فرمانداران دریافت کردیم، تاکنون تلفات مالی و جانی گزارش نشده است.

به گفته این مسئول، در هیچکدام از مناطق استان نیز قطعی آب، برق و گاز نداشتیم و شرایط عادی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از مردم خواست خونسردی خود را حفظ کنند و در ادامه یادآور شد: اگر مردم به کمکی نیاز داشته باشند، نیروهای امدادی پای کار هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین