کد خبر: ۴۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

۴ ایرانی، مصدومان آتش سوزی در هتل قبطان نجف اشرف

یک مقام سازمان حج و زیارت گفت: آتش سوزی در هتل قبطان نجف اشرف چهار مصدوم داشت که به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان نیز مرخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز : این مقام روز درباره آخرین گزارش از وضعیت آتش سوزی هتل قبطان نجف اشرف افزود: این حادثه ساعت دو بامداد در شارع المدینه در هتل قبطان نجف اشرف رخ داد و خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در بر نداشت.

وی عنوان کرد: برهمین اساس 150 زائر از شهرهای ایذه و شهرکرد از ایران در این هتل مستقر بوده که از این تعداد 85 درصد را زنان تشکیل می دادند که در این حادثه تنها چهار نفر مصدوم شده در حالی که در برخی از رسانه ها خبر از مصدومیت 40 نفر را اعلام کرده اند.

بر اساس گزارش کارشناسان، آتش سوزی یادشده به دلیل فرسودگی و اتصال اسپیلت گرمایشی دیواری در طبقه دوم رخ داده که گفته شده یکی از زائران حدود 10 دقیقه پیش از این اتفاق در خصوص صدای اضافی و تغییر وضعیت اسپلیت به مسئولان هتل اطلاع داده اما توجه ای نشده است.

به گفته مسئولان امر، هم اکنون تمامی زائران به هتل ریحانه المصطفی منتقل شده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی گفت: زائران یادشده از طریق شرکت های غیر مجاز و خارج از شبکه سازمان حج و زیارت به عتبات اعزام شده اند.

هلال احمر از انتقال چهار مصدوم به بیمارستان نجف خبر داد

علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز در این باره در گفت و گو با ایرنا گفت: این چهار زائر ایرانی که بامداد امروز دچار سوختگی و دودگرفتگی شده بودند، به بیمارستان نجف منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه حال عمومی این زائران خوب است، اظهار داشت: اما به دلیل دودگرفتگی باید تا 48 ساعت در بیمارستان تحت نظارت باشند.

پایگاه خبری السومریه نیوز حوالی ساعت 9 صبح امروز در خبر فوری به نقل از آنچه بیانیه آتش نشانی نجف اشرف اعلام کرد، نوشت بر اثر آتش سوزی صبح امروز (سه شنبه) در هتل القبطان واقع در شهر نجف 43 زائر ایرانی که ساکن این هتل بودند زخمی شدند که تمام آنها برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین