کد خبر: ۴۹۵۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

روسیه: توییت‌های ترامپ را به منزله بیانیه رسمی او می‌دانیم

کرملین امروز(سه شنبه) اظهار کرد، مسکو توییت‌های دونالد ترامپ را مواضع رسمی او می‌داند و همتای روسی او نیز این توییت‌ها را می‌خواند.
آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که پیش از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، کاربر پرکار توییتر بود، پس از ورود به کاخ سفید نیز به بهره‌گیری از چارچوب این شبکه اجتماعی برای بیان دیدگاه‌های خود درخصوص سیاست و امور جهانی ادامه داد.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، امروز (سه‌شنبه) گفت، در جایگاهی نیست که درخصوص اقدامات ترامپ اظهار نظر کند اما اظهار کرد: در هر صورت، هر چیزی که از حساب توییتر ترامپ منتشر شود، مسکو آن را به منزله بیانیه رسمی او می‌داند. طبیعتا توییت‌های ترامپ در کنار سایر اطلاعات درخصوص بیانیه‌های رسمی دیگر سیاستمداران به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه گزارش داده می‌شود.

پسکوف همچنین اشاره کرد که پوتین به شخصه کاربر توییتر نیست.

به گزارش خبرگزاری رویترز، فعالیت ترامپ در توییتر پیش ازاین نیز جنجال‌آفرین بوده است. ماه گذشته، بازنشر ویدئوهای ضداسلامی در رابطه با یک گروه راست افراطی انگلیسی از جانب او، موجب برانگیخته شدن خشم مردم در انگلیس شد و انتقاد تند ترزا می، نخست وزیر انگلیس را در پی داشت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین