کد خبر: ۴۹۵۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

مردی که در شبکه‌های مجازی به عنوان زن از مردان جوان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد

مرد زن نمایی که با ترفند ازدواج در شبکه های اجتماعی با مردان جوان ارتباط برقرار کرده و از آنان اخاذی می کرد در عملیات پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  سيد مصطفي مرتضوي  رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: در پي ارائه شكايت پسر جواني به اين پليس مبني بر اينكه فردي با تهديد انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي وي قصد اخاذي از او را دارد بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي افزود: شاكي دراظهارات خود عنوان كرد، مدتي پيش در يكي از شبكه هاي اجتماعي با دختر جواني آشنا شده و به قصد ازدواج با وي فيلم ها و تصاوير خصوصي اعضاي خانواده اش را در اختيار او قرار مي دهد.

وي تصريح كرد: اين شخص پس از دريافت اطلاعات خصوصي شاكي ، تغيير رفتار داده و از او تقاضاي مبلغ 100 ميليون ريال مي كند تا فيلم ها و عكس هايش را در فضاي مجازي انتشار ندهد.

سرهنگ مرتضوي گفت: كارشناسان اين پليس با جمع آوري مدارك و مستندات لازم و پس از انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي سرانجام متهم اين پرونده كه پسري جوان بود و با معرفي خود به عنوان دختر از پسران جوان در شبكه هاي اجتماعي اخاذي مي كرد شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي افزود:متهم در مواجهه با مدارک و مستندات اين پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و به چندين مورد ديگر اخاذي و دريافت پول و كارت شارژ از كاربران شبكه هاي اجتماعي اعتراف كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
اون مردا مشکل نداشتن؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین