کد خبر: ۴۹۵۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

ساکت: با بهترین امکانات مرکز ملی فوتبال ایران را مجهز می‌کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال باید از امکانات استاندارد بهره ببرند تا در میادین بین‌المللی موفق ظاهر شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از کفپوش جدید سالن مرکز ملی فوتبال اظهار داشت: سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران به کفپوش GERFLOR که یکی از جدیدترین کفپوش‌ها و دارای بالاترین استانداردهای جهانی است، مجهز شده تا تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رده‌های مختلف از این امکانات بهینه استفاده کنند و شاهد موفقیت‌های تیم‌ها در عرصه‌های مختلف بین المللی و جهانی باشیم.

وی ادامه داد: بدون شک قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده و تیم‌های ملی بتوانند با اطمینان خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیت‌شان باشیم. ضمن اینکه سالن بدنسازی و امکانات رفاهی نیز برای تیم های فوتسال در نظر گرفته شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از حمایت‌های شرکت بازرگانی ورزشی امیرساران بخاطر نصب کفپوش استاندارد در سالن فوتسال تشکر می‌کنیم. در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی و در رده‌های مختلف فراهم آوریم تا ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

ساکت در پایان گفت: یکی از برنامه های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات بوده که این امر در حال اجراست. همچنین در پی استاندارد سازی و مجهز کردن زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، عملیات لوله گذاری زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال با همکاری شهرداری منطقه 22 شرکت سوپر پایپ و چمن رول محمد صورت گرفت و فعالیت‌های مربوط به لوله کشی هیتینگ این زمین به پایان رسیده و اکنون اقدامات لازم برای شن ریزی این زمین صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین