کد خبر: ۴۹۵۲۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

عصبانیت شدید استاندار کرمان و اخراج دو مدیرکل از جلسه ستاد بحران+فیلم

در پی زلزله‌های اخیر در کرمان، استاندار کرمان در جلسه ستاد بحران این استان، دو مدیرکل را بخاطر عدم مدیریت صحیح مشکلات و ناکارآمدی اخراج کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
استاندار کرمان از قطع ارتباطات در دقایق نخستین بعد از زلزله 6.2 ریشتری ظهر امروز و تعطیلی خودسرانه دانشگاه‌ها به شدت انتقاد کرد و انتقادات خود را از طریق تماس تلفنی به وزیر ارتباطات و وزیر علوم اعلام کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، علیرضا رزم‌حسینی شامگاه سه‌شنبه در ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: قطع ارتباطات در دقایق نخستین بعد از زلزله 6.2 ریشتری ظهر امروز و تعطیلی خودسرانه دانشگاه‌ها مورد انتقاد است.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که وضعیت ارتباطات استان کرمان مشخص نشود، دیگر مدیر ارتباطات در استان نداریم، تصریح کرد: دو سال است که داد می‌زنم و مسائل و مشکلات ارتباطات را مطرح می‌کنم و 86 نقطه کور ارتباطی در استان کرمان داریم و حتی بعد از زلزله امروز شماره‌های پنج شماره‌ای مدیران ستاد مدیریت بحران هم قطع بود.

استاندار کرمان تاکید کرد: استان کرمان در حوزه ارتباطات ضعیف است در حالی که ما در شرایط اضطراری هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا حادثه ای پیش بیاید و تلفات بدهیم و بعد برای ارتباطات ما راه حلی پیدا کنند آن موقع دیگری چه فایده‌ای دارد.

رزم‌حسینی افزود: تا زمانی که کشته و مجروح نداشته باشیم تصور می‌کنیم، اتفاقی روی نداده است، اما پیشگیری و پیش‌بینی مقدمه کار است و باید کمیته‌ای تخصصی تشکیل شود تا از اماکن عمومی بررسی کارشناسی صورت گیرد و چنانچه استحکام لازم را ندارند، اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

وی عنوان کرد: 86 واحد خانه قدیمی در شهر کرمان وجود دارد که باید برای مقاوم‌سازی این خانه‌ها اقدام شود و بر تخریب خانه‌های قدیمی موجود در کنار خانه‌های مستحکم تاکید داریم زیرا این خانه‌ها با وقوع زلزله تخریب می‌شوند و تلفات به بار می‌آید.

استاندار کرمان تصریح کرد: نمی‌توانیم، بپذیریم دستگاه‌هایی در استان کرمان به دلایل مختلف کم‌کاری کنند و مدیران مرتبط با ستاد مدیریت بحران باید همه مسائل را جدی بگیرند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

 استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران با وزیر ارتباطات تماس برقرار کرد و انتقادهای خود از وضعیت نامطلوب ارتباطات در استان را بیان کرد و خواستار حضور وزیر در استان کرمان در راستای رفع مشکلات ارتباطی شد.

رزم‌حسینی همچنین با برقراری ارتباط با وزیر علوم از تعطیلی دانشگاه‌های کرمان بعد از وقوع زلزله به صورت خودسرانه و بدون مشورت با ستاد مدیریت بحران انتقاد کرد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علی کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
2
از اولین لحظه در زلزله کرمانشاه استان های داخلی ارتباط داشتند دنیای چیه ؟ البته باز مدیران میانی قربانی مدیران ارشد هستند ! دم استاندار کرمان گرم که حداقل ... نگرفته ما که در استان اذربایجان شرقی در مرکز استان در مرکز شهر رو اسفالت کج کوله ماشین موج سواری می کنیم صبح 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... بدترین زمان ترافیک ماشین های کثیف رباله جمع کن فقط ولگردی می کنند کلیه اتوبوس ها مینی بوس ها حداقل فرسوده بالای 50 سال هستند بابا واقعا زشته یک فکری برای این ...های اذربایجان شرقی بکنید فقط بلدند به چرت پرت گیر بدهند یک ....را گذاشتند در مدیریت استان اذربایجان شرقی تنها کاری که بلدند ایجاد اختلافات قومی مذهبی در استان هستند واقعا یک فکر اساسی بکنید مطمئن باشید اگر یک زلزله سنگین به تبریز بیاید یک قبر چند ده میلیونی خواهیم داشت که بعد از ماه ها هم امکان امداد رسانی نخواهد بود خواهشا مسئولین رسیدگی بکنند این بودجه های نجومی را به کویر اصفهان و فارس ندهند استان های دیگر هم ادم هستند با تشکر
سپیده
|
Germany
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
2
0
کاش بقیه مدیران هم مثل اقای استاندار به فکر استان خودشون بودن ، تا جیب و حقوق و مزایای سربرجشون !!!
lokopok
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
2
حفظ حرمت انسان ها مهم تز همه چیز هست. جناب آقای استاندار میتوانستند محترمانه تر این اخراج را انجام داده. و به شکل بهتری از جلسه حضرات را اخراج کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین