کد خبر: ۴۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

این تصویر شفر واقعی است!

این تصویری از وینفرد شفر است. مردی که راستش هنوز هیچ کار خاصی در استقلال نکرده اما فقط یک اتمسفر خوب برای تیمش ساخته است. خیلی خوب توانسته خود را در دل هواداران جا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
او به ورزشگاه آزادی رفته و بازی تیم حریف را به تماشا نشسته است. منطقی این است که هواداران پرسپولیس کاری کنند که از استادیوم فراری شود اما حتی آنها هم در همین مدت کوتاه او برای‌شان جذاب به نظر رسیده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، به راستی چرا؟ چرا اینچنین شده است؟ دلیلش چه بوده که مردی با فقط چند هفته حضور توانسته این طور شخصیتی جذاب پیدا کند؟ 

حالا او هم در کنار کی‌روش و برانکو که محبوبیت‌شان را از موفقیت های‌شان دارند، دارد تبدیل به یک ناجی برای استقلال می شود.

استقلالی که در دهه 90 با همه خان ها، سوبله ها و داداش هایش به جایی نرسیده و مدام در سرازیری سقوط بوده است و تمام سرمایه های معنوی‌اش بلایی بر سر خود آوردند که دیگر هوادار امیدی به آنها ندارد و همه هیجانش امروز شده این پیرمرد سفید موی پرهیجان که خیلی خوب زدن مخ هواداران را بلد است.

او که از اسم رحمتی و کی و کی نمی ترسد و تیمش را همان‌طوری به زمین می فرستد که فکر می کند درست است. این ها همه واقعیت هایی هستند که سبب شدند این مرد هم در مسیر محبوبیت باشد. 

حالا شما به این ها، به ما و به دیگران بگویید چشم آبی پرست و هیچ از پی این نباشید که ایراد کار خودتان را بیابید. اینکه کجای کار لنگیده که شما دیگر آن خان های سابق نیستید؟

این تصویر شفر واقعی است!

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین