کد خبر: ۴۹۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

​ چابک سازی با بازنگری در جانمایی شعب بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای اجرایی کردن نقشه راه و دست یابی به اهداف مورد انتظار در حوزه افزایش کارایی و درآمد سرانه شعب، به توفیق های قابل توجهی در ادغام و جانمایی بهتر شعب دست یافته به نحوی که در پایان آبان ماه سال جاری تعداد کل شعب و باجه های فعال بانک به ٢٨٣٢ واحد تعدیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : تبدیل شدن به سوپرمارکت خدمات فرابانکی و فرامالی، افزایش درآمدهای غیرمشاع با ارائه محصولات متنوع و افزایش کمی کاربران و بازنگری در جانمایی شعب با هدف حضور در اماکن دارای پتانسیل سودآوری بیشتر و جذب مشتریان حقیقی و حقوقی دارای گردش مالی بالا از جمله اقدامات استراتژیک مورد نظر در تدوین نقشه راه بانک صادرات ایران تا سال ١٤٠٠ است. از این رو چابک سازی و حرفه ای نمودن، کاهش هزینه ها، افزایش کارایی نیروی انسانی و برنامه ریزی برای فروش دارایی های سمی و تعطیلی برخی شعب زیان ده از ابتدای سال جاری با جدیت در دستور کار مقامات و مسئولان بانک قرار گرفته و با استفاده از مکانیزم های ادغام و بازنگری بهتر در جانمایی کیفی، تعداد شعب در پایان آبان ماه ٩٦با ٧ درصد کاهش نسبت به آبان ماه سال ٩٥ به ٢٣٦٦ شعبه رسید تا ضمن ایجاد فضای مناسب تر برای افزایش کارایی شعب، در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر مصوبه سال ٩٤، املاک مازاد و شعب زیان ده خود را واگذار کند، این در حالی است که تعداد باجه های فعال بانک به ٤٦٦ باجه تغییر یافته است.

همزمان با این اقدامات، تا پایان آبان ماه سال جاری میزان استفاده از محصولات نوین بانکی در راستای کاهش سفرهای درون شهری و دسترسی آسان به خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی این بانک افزایش قابل توجهی داشته به نحوی که مجموع تعداد تراکنش های موفق سامانه همراه بانک با ٦٨ درصد افزایش در آبان ماه سال ٩٦ نسبت به مدت مشابه سال قبل، از ٢٠ میلیون و ٦٠٠ هزار تراکنش فراتر رفته و مجموع تراکنش های موفق سامانه همبانک نیز در این ماه از١١ میلیون تراکنش بیشتر شده است. در این ماه توجه به ارائه خدمات ایمن بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران، قریب به ١٣ میلیون تراکنش را با موفقیت برای مشتریان بانک رقم زده است.

بنا براین گزارش، تعداد کارت های سپهری صادره بانک صادرات ایران با تعداد ٥١ میلیون و ٥٦٤ هزار عدد همچنان در راس تعداد کارت های صادره توسط سایر بانکهای کشور است و با احتساب انواع کارت های اعتباری، هدیه، کیف پول الکترونیک، مجازی، بن کارت ها و ... تعداد کارت های صادره بانک تا آبان ماه ٩٦ به ٧٢ میلیون و ٢٢٣ هزار و ١٤٥ کارت افزایش یافت.

علاوه بر این، تعداد کل تراکنش های سیستم سپهر در این ماه تا ٧١٨ میلیون و ٤١٩ هزار تراکنش افزایش یافت و میانگین روزانه آن به مرز ٢٤ میلیون تراکنش رسید.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین