کد خبر: ۴۹۵۲۶۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

کیهان خطاب به هنرمندان: به عوارض خروج از کشور معترض شده اید که فقط 8درصد مردم با آن سروکار دارند؟

آفتاب‌‌نیوز : تعدادی از هنرمندان که در دوران انتخابات ریاست جمهوری با شعار «با روحانی تا 1400» در فضای مجازی خودنمایی می‌کردند، این روزها به دلیل افزایش چند برابری عوارض سفر به خارج از کشور به منتقدان سرسخت روحانی تبدیل شده‌اند.

مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی نوشت: «دوستان عزیز، این مردم خیلی بیشتر از اینا شریف‌اند... و با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن!»

رضا صادقی، خواننده هم در صفحه خود آورده است: «سلام آقای رئیس‌جمهور... رای دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم....حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله‌زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش، حتی نون و نداشتنش نیست، درد اینجاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید...چشم یاری داشتیم... حیف؛ خداحافظ آقای رئیس‌جمهور».

علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون که البته در انتخابات اخیر از روحانی حمایت نکرده بود هم در واکنش به هزینه جدید عوارض خروج از کشور در فضای مجازی نوشت: «خدا رو شکر که زمان انتخابات برای کسی تبلیغ نکردم...جالبه الان به خاطر این یک موضوع همه به رنگ بنفش دارن حساسیت پیدا می‌کنن! عوارض وجود نگیرن ازمون تا 1400 صلوات.»

دو بازیگر دیگر سینما که در انتخابات از روحانی حمایت کرده بودند نیز مطالبی را در انتقاد از تصمیم جدید دولت منتشر کردند.

لازم به ذکر است در بودجه 97 هنرمندان تنها به افزایش عوارض خروج از کشور پرداخته‌اند، عوارضی که تنها شامل 8 درصد از مردم که قصد سفرهای تجاری و تفریحی به خارج از کشور را دارند می‌شود. این اتفاق بار دیگر نشان می‌دهد که اغلب بازیگران و عناصر سینمایی و به اصطلاح هنری فاصله زیادی با مطالبات مردم و جامعه دارند و بیشتر در فضای سرخوشی و سرمستی می‌گذرانند.

منبع: کیهان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
آخه همان 8% همه چيز ما را در دست دارند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
1
0
علی رغم طرفدار بودن از روحانی ولی باید عرض کنم در اینجا 100% حق با کیهان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
نخیر 8% غلط است قبلاً آقای قالیباف فرموده بودند 4%!
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
با سلام خوبه که کیهان ننوشته اینهایی که معترض زیادشدن عوارضند ضدانقلابند اگردولت قبلی بود که یقینا کیهان میگفت البته جناب کیهان شما درست میفرمایید که هشت درصد ولی ازهمه اقشارملت مثلی هست قدیمی درروستاها برای سیل وبلایا میگفتند اگرخونه همسایه طوری شد وشمانرفتی کمک یقین داشته باش که نوبت خونه شماهم میاد گرانی با این اوضاع اونهم یک مرتبه وچندین برابر مثل گران شدن دلار چندبرابر بی انصافیه ماترس اینو داریم که این همون خونه اولی باشه وادامه داشته باشه مادولت را دوست داریم ومیدونیم چه خبره ولی وضع اقتصادی ماهم خوب نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین