کد خبر: ۴۹۵۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

منابع قرض الحسنه مردم نزد بانک ملی ایران کجا هزینه می شود؟

منابع قرض الحسنه ای که مشتریان در اختیار بانک ملی ایران قرار می دهند، طی سالهای متمادی گره گشای حجم زیادی از مشکلات مردم بوده است، به طوری که با استفاده از آن تعداد قابل توجهی مدرسه در نقاط محروم کشور ساخته شده، حجم زیادی تسهیلات ازدواج پرداخت شده و نیازهای اساسی تعداد زیادی از خانواده های نیازمند برطرف شده است.
آفتاب‌‌نیوز : منابع قرض الحسنه ای که مشتریان در اختیار بانک ملی ایران قرار می دهند، طی سالهای متمادی گره گشای حجم زیادی از مشکلات مردم بوده است، به طوری که با استفاده از آن تعداد قابل توجهی مدرسه در نقاط محروم کشور ساخته شده، حجم زیادی تسهیلات ازدواج پرداخت شده و نیازهای اساسی تعداد زیادی از خانواده های نیازمند برطرف شده است.

این بانک در سال گذشته یک میلیون و 677 هزار و 557 فقره تسهیلات پرداخت کرده که 344 هزار و 288 فقره آن به ارزش 25 هزار و 432 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بوده است.

از سوی دیگر طی هفت ماه نخست امسال هم حدود 538 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از 22 هزار و 500 میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

گره گشایی 82 هزار میلیارد ریالی از نیازمندی های اساسی خانوارها در هفت ماه ابتدای امسال با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، پرداخت بیش از 283 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در 100 روز ابتدای دولت دوازدهم و پرداخت بیش از 325 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فقط توسط بانک کارگشایی در هفت ماه ابتدای امسال از جمله این اقدامات است.

بانک ملی ایران طی دو سال گذشته 42 میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه را به تجهیز مدارس تخصیص داده و در سال جاری نیز ساخت 13 مدرسه در نقاط محروم را تعهد کرده است.

پرداخت بیش از پنج هزار و 500 فقره تسهیلات قرض الحسنه به سازمان بهزیستی، پرداخت بیش از 655 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری و پرداخت بالغ بر 319 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه درمان، بیماری و تحصیل از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در این حوزه است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به تعهدات دولت تدبیر و امید نیز تنها از ابتدای مرداد ماه که اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج آغاز شد تا 15 مهر ماه، 71 هزار و 806 فقره از این تسهیلات پرداخت کرد.

بانک ملی ایران از سال 1392 تا کنون، هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده است که روند پرداخت این تسهیلات همچنان ادامه دارد، به طوری که بر اساس تفاهمنامه امضا شده میان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بانک، میزان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان تا پایان سال جاری به 9 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

در سال جاری بیش از 16 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده که رقمی بیش از دو هزار میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است. همچنین تا کنون 127 هزار خانوار با کمک بانک ملی ایران و از محل منابع قرض الحسنه توانسته اند از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج شوند.

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
صرف وام های قرض الپس نده به آدم های خاص.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
خود گوید وخود خنددخود....شماکه راست میگید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین