کد خبر: ۴۹۵۲۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

سخنگوی شرکت ملی گاز: حذف آبونمان از قبوض گاز آغاز شد ولی زمانبر است!

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه این شرکت مجری قانون است، گفت: براساس اخطاریه دیوان عدالت اداری فرایند حذف آبونمان از قبوض گاز آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای قانون توسط شرکت ملی گاز ایران گفت: حذف آبونمان از قبوض گاز زمان بر سخنگوی شرکت ملی گاز: حذف بند آبونمان از قبوض گاز آغاز شد ولی زمانبر است!است اما در یک فرایند این بند از قبوض در حال حذف شدن است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی ادامه داد: مشترکین نباید انتظار داشته باشند به یکباره این بند از قبوضشان حذف شود، این فرایند زمان بر خواهد بود اما این نکته را تاکید می کنم که بند آبونمان در قبوض جدید حذف خواهد شد و شرکت ملی گاز مجری قانون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فارس دیوان عدالت اداری طی اخطاریه ای دو رو گذشته به شرکت ملی گاز ایران 48 ساعت مهلت داد تا نحوه حذف آبونمان را از قوبض گاز اعلام و این بند را از قبوض حذف کند.

امروز مهلت این شرکت به پایان رسید و شرکت ملی گاز کار حذف آبونمان از قبوض مشترکین گاز را آغاز کرده است.

سی‌ویکم مردادماه سال جاری روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد هیئت عمومی دیوان براساس بخشنامه شماره 3/م/84203 مورخ 91/6/26 ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها و شرکت ملی گاز اخذ آبونمان از مشترکین را  خلاف قانون تشخیص داده و ابطال کرده است.

دو روز بعداز رای دیوان عدالت اداری ، یعنی دوم شهریورماه سال جاری شرکت ملی گاز ایران به اعلام روابط عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر صدور حکم جدید از سوی این دیوان در خصوص حذف آبونمان از قبوض گاز واکنش نشان داد.

شرکت ملی گاز ایران در واکنش به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره این‌که «دریافت آبونمان از مشترکان شرکت ملی گاز خلاف قانون تشخیص داده شد»، اعلام کرد: "هنوز این موضوع به‌صورت مکتوب و قانونی به شرکت ملی گاز ابلاغ نشده است".

مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در این خصوص گفت: "شرکت ملی گاز تابع قانون است و در صورت ابلاغ قانونی از سوی مراجع ذی‌صلاح اقدام خواهد کرد".

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
شهروندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
از آقای سخن گوی شرکت گاز میخوام بپرسم وقتی که میخواید طبق قانون مبلغی را به قبض مردم اضافه کنید اصلا زمانبر نیست و با یک چشم به هم زدن انجام میشه ولی حالا که باز طبق قانون مجبور به حذف آبونمان شدید براتون سخت و زمانبر شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
دو روز پیش قبض گاز را تحویل گرفتم ولی ابونمان حذف نشده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
این 5 سال که ابونمان گرفتن چرا پس نمیدن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
اونوقت گه مدت صدور قبض را از 2ماه به یک ماه تبدیل کردی زمانبر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
بخدا حذف نشده

جالبتر اینکه تو قبض جدید (آذر96) این گزینه با ستاره های ممتد تیره شده و جلوش نوشتن « هزینه خدمات مستمر
یعنی یجورایی ما هرکاری بخوایم می کنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین