کد خبر: ۴۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

رئال مادرید فینالیست جام جهانی باشگاه‌ها شد

رئال مادرید به سختی شکست را برابر الجزیره به پیروزی تبدیل کرد و به فینال جام جهانی باشگاه‌ها رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه چهارشنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و الجزیره برگزار شد و این بازی با پیروزی دو بر یک قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

مادرید از شروع بازی میزبان را تحت فشار قرار داد و توانست چند بار دروازه این تیم را تهدید کند. در دقیقه پنج ضربه کریستیانو رونالدو با برخورد به دست دروازه بان به تیرک برخورد کرد. لحظاتی بعد شوت لوکا موردیچ نیز پس از دفع دروازه بان الجزیره به تیرک برخورد کرد. میزبان پس از ۱۱ دقیقه برای اولین بار وارد محوطه جریمه شد و دقایقی بعد توانست نخستین ضربه اش را به سمت دروازه مادرید بزند.

شاگردان زین الدین زیدان به حملات خود ادامه دادند و کاسیمرو توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند اما VAR (فناوری بازبینی تصاویر) آن را مردود و آفساید اعلام کرد. موقعیت های مادرید یکی از پس از دیگری از دست می رفت که ناگهان برخلاف جریان بازی الجزیره به گل رسید. اشتباهات خط دفاعی مادرید باعث شد گل نخست بازی را رومارینیو در دقیقه ۴۱ به ثمر برساند. نیمه اول با پیروزی مهمان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم الجزیره دوباره به گل رسید که VAR آن را مردود اعلام کرد. این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید. در ادامه دروازه بان الجزیره که چند بار مانع باز شدن دروازه اش شده بود به علت آسیب دیدگی زمین را ترک کرد. بالاخره مادرید در دقیقه ۵۳ به گل رسید و رونالدو گلزنی کرد. شاگردان زیدان پس از این گل کاملا توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند و حمله می کردند. کریم بنزما سه فرصت گلزنی را از دست داد. مهاجم فرانسوی نخستین ضربه اش را به دستان دروازه بان تیم حریف زد و دو ضربه دیگرش به تیرک برخورد کردند. در دقیقه ۸۱ بالاخره زیدان او را تعویض کرد و گرت بیل به میدان رفت. لحظاتی بعد مهاجم ولزی توانست گل دوم و پیروزی تیمش را به ثمر برساند. در ادامه حملات قهرمان لیگ قهرمانان بی نتیجه بود و نتوانست گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

مادرید با این پیروزی حریف گرمیو در فینال جام جهانی باشگاه ها شد. دیدار نهایی هفته آینده برگزار می شود.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین