کد خبر: ۴۹۵۵۲۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
داستان دشمنان روحانی؛ این روزها عروسی‌شان است

رییس‌جمهوری انتخاب کرده‌ایم که بتوانیم نقدش کنیم/ نه آن‌که صبح تا شب قربان‌صدقه‌اش برویم، مخالفت با او را مخالفت با خدا فرض کنیم و منتقدانش را جاسوس و معاند و منافق لقب دهیم

«ما اصلا رییس‌جمهوری انتخاب کرده‌ایم که بتوانیم نقدش کنیم نه آن که صبح تا شب قربان‌صدقه‌اش برویم و مخالفت با او را مخالفت با خدا فرض کنیم و منتقدان او را جاسوس و معاند و منافق لقب دهیم.»
آفتاب‌‌نیوز :
«این روزها عروسی دشمنان آقای روحانی است. بیش از چهار سال است که به امید چنین روزی نشسته‌اند. به امید این که چهار نفر از آنهایی که به روحانی رای داده بودند دهان به انتقاد باز کنند تا آنها هلهله سر دهند و فریاد برآورند که: دیدید حق با ما بود! دیدید گفتیم پشیمان می‌شوید از رای دادن به حسن روحانی!

به گزارش آفتاب‌نیوز، احتمالا خودشان هم خوب می‌دانند این دیدید گفتن‌ها با دیدید گفتن‌های آنهایی که هم از ابتدا می‌دانستند معجزه هزاره سوم چه بر سر این سرزمین آورد تومنی صنار تفاوت دارد اما برای آنها که صرفا حکم به ظاهر می‌کنند و تفاوتی بین آن دیدید و این دیدید را نمی‌بینند، عرض می‌کنم: همه آنهایی که به آقای روحانی رای دادند ایشان را نظر کرده آسمانیان نمی‌دانستند. هیچ‌کس هم در ستاد تبلیغاتی ایشان مدعی نشد چون فلان آدم متقی خواب دیده که باید به ایشان رای بدهیم ما هم به ایشان رای می‌دهیم.

رییس‌جمهوری انتخاب کرده‌ایم که بتوانیم نقدش کنیم/ نه آن‌که صبح تا شب قربان‌صدقه‌اش برویم، مخالفت با او را مخالفت با خدا فرض کنیم و منتقدانش را جاسوس و معاند و منافق لقب دهیم

غالب آنهایی که به ایشان رای دادند یقین داشتند به آدمی رای می‌دهند از جنس خودشان. آدمی که نه فرشته است و نه شیطان. آدمی که چون فکر می‌کند پس خبط و خطا هم از او سر خواهد زد و درست به همین دلیل که آدمیزاد است قابل نقد هم هست و بیش از آن، قابل تذکر و گاه عتاب و خطاب.

ما اصلا رییس‌جمهوری انتخاب کرده‌ایم که بتوانیم نقدش کنیم نه آن که صبح تا شب قربان‌صدقه‌اش برویم و مخالفت با او را مخالفت با خدا فرض کنیم و منتقدان او را جاسوس و معاند و منافق لقب دهیم. پس لطف فرموده به جای ذوق‌مرگ شدن، به فکر فردای خودتان باشید و این را از یاد نبرید که ناامید شدن از معتدلان و اصلاح‌طلبان لزوما به استقبال از شما منجر نخواهد شد. فتامل جدا!»

منبع: روزنامه اعتماد/سیدعبدالجواد موسوی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
1
9
دلیلی ناراحتی مردم این است که به نظر میرسه بخصوص پس از ...، ایشون با لایه هایی از قدرت که تا بحال نقدشان می کرد حالا دست سازش داده و نسبت به طبقه متوسط بی توجه شده و نسبت به طبقه پایین گشایشی رخ نداده. مطمئن باشید دفعه بعد دیگر حتی اونهایی که حرف از امید می زنند هم رای نخواهند گرفت....و این یعنی فاجعه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
3
4
درود برسعه صدر دکتر روحانی ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
6
اگر مخالفتی با روحانی و اصلاح طلبان هست که نمونه های فراوان ان را در فضای مجازی فراوان میبینید دقیقان به خاطر عدم ایستادگیشان در مقابل زیاده خواهی جناح مقابل است این زیاده خواهی دقیقان در بودجه نمایان است و به نظر میرسد در این مملکت درب همیشه روی یک پاشنه میچرخد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
2
8
من به دکتر روحانی احترام می گذارم خیلی از مسائل که در دوران ریاست جمهوری ایشان پیش آمده مورد نقد بنده است اما من می دانم که این یک جنگ تمام عیار با تجربه و عقب ماندگی است خیلی کارها باید بسته به اولویتشان انجام شود و نمی شود توقع تغییر یکباره همه چیز را داشت
من پشت رییس جمهورمان را خالی نمی کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
1
4
دقیقا همین است که نوشته اید.
نقد می کنیم و روحانی را تنها نمی گذاریم.
پایداری ها فضای نقد حاضر دچار اشتباهشان ظاهرا کرده.

#روحانی تنها نیست
سخنگو
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
1
3
....این دولت با درامد محدود نفتی که اقتصاد مملکت بر آن می چرخد، همچنین کمک به پنج جبهه جنگی، با اینکه بنده سه سال بیکارم، به دولت روحانی رای مثبت می دهم.
حیدرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
1
4
سعه صدرش کجا بود؟من از رایی که بهش دادم متاسفم و روزی صد بار خودمو لعنت می کنم.بروید ببینید طرفدار دو آتشه احمدی نژاد و رییسی شده مسوول دفتر استاندار خراسان جنوبی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
2
بالبخند ساده هم میتوان مردم را راضی نگه داشت به شرطی که از جنس مردم باشی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
2
3
من كاملا از رأى كه بهش دادم راضيم نه به خاطر اينكه توقعاتم براورده شده بلكه به خاطر اينكه تمام كسانى كه قبولشان ندارم ميدانم كه چه جور انسانهايى هستند از دست او بسيار عصبانى هستند به خاطر اينكه خودش ووزيرانش وقتى به خارج از كشور ميرن مثل معجزه ى هزاره سوم باعث ابرو ريزى ملت ايران نمى شوند اگر هم از نظر اقتصادى ازش توقع داريد بايد بگم اين ايراد از جاى ديگه است وچاره اش هم دست او نيست پس توقع بيجا نداشته باشيد تو اين چند سال هرگز وضعيت مالى مردم بهتر نشده بلكه بدتر شده والبته اين به خاطر تحريمها ى چهل سال گذشته وحالا است پس اگر از اين بابت ناراحت هستيد بايد منتظر معجزه باشيد نه رييس جمهور جديد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین