کد خبر: ۴۹۵۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

مدیر انجمن فضای مجازی: فیلتر کردن و بستن فضای مجازی دیگر فایده‌ای ندارد

مدیر انجمن فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور گفت: فیلتر کردن و بستن فضای مجازی دیگر فایده‌ای ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فروهر در اجلاسیه استانی نماز در سالن اجتماعات سردار شهید علی هاشمی استانداری خوزستان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک فضای مجازی وارد حریم خصوصی افراد می‌شود و فیلتر کردن و بستن دیگر فایده‌ای ندارد.

مدیر انجمن فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در آینده نزدیک زندگی همه انسان‌ها به طور کامل وابسته به فضای مجازی می‌شود، گفت: تکنولوژی‌های فعلی قابلیت درگیرکردن 7 درصد از حواس انسانی را به خود دارند، این در حالی است که پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در سال 2020 نرم‌افزارها و برنامه‌هایی به وجود می‌آیند که بیش از 70 درصد حواس انسان را درگیر می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز بازی‌‌های رایانه‌ای و "تحت وب" به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌جرات می‌توان گفت هر کدام به صورت یک دانشگاه عمل کرده و تا دانشجو واحدهای مشخصی را در آن‌ها پاس نکند نمی‌تواند به مرحله یا سطح بالاتر برود.

مدیر انجمن فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: امروز ما حضور گوشی‌های هوشمند را در زندگی احساس می‌کنیم و در آینده نزدیک سایر اشیاء مانند تلویزیون هوشمند، خانه هوشمند، شهر هوشمند و خودرو هوشمند نیز به آن افزوده می‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین