کد خبر: ۴۹۶۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

امام جمعه بوشهر: تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از امام زمان است

آیت الله صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان یگان سپاه حفاظت فرودگاه در بوشهر به مناسبت فرارسیدن هفته حفاظت فرودگاهی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حفاظت فرودگاهی اظهار داشت: اهمیت حفاظت پرواز بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش سپاه نیز در آن بر همگان روشن و قابل تقدیر است.
آفتاب‌‌نیوز : وی با اشاره به نقش سپاه در حفاظت فرودگاه‌های کشور از بدو تاسیس تاکنون، گفت: نقش سپاه در مدیریت بحران‌های اوائل انقلاب در فرودگاه‌های کشور یکی از عوامل اقتدار پرواز بوده است.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این که ارزش هر انسانی در هر عصری به تقرب او به امام زمانش است، تصریح کرد: در شرایط کنونی هر کسی به همان اندازه که به امام زمان(عج) تقرب داشته باشد، از نور امام نصیب می‌برد.

امام جمعه بوشهر: تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از امام زمان است

بوشهری به عوامل تقرب به امام زمان اشاره کرد و افزود: ایمان به خدا، ایمان به پیامبر، ایمان به آخرت، دنیا را فرصتی کوتاه برای توشه آخرت دانستن، تقوا، اخلاق نیکو، ایثار و تبعیت محض از نائب امام زمان(عج) از عوامل تقرب به این امام غائب است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری تبعیت از امام زمان(عج) است و در شرایط کنونی همان طور که از نائب امام زمان(عج) که مقام معظم رهبری است تبعیت کنیم به همان میزان نیز با امام زمان(عج) برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان این که کپی رفتارهایمان را که با مقام معظم رهبری داریم با امام زمان(عج) خواهیم داشت، عنوان کرد: سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر با وجود مسوولیت سنگینی که دارند آینه مردم استان بوشهر است.

منبع: روابط‌عمومي دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌بوشهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین