کد خبر: ۴۹۶۱۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

مدارس تهران دوشنبه هم تعطیل است

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران در پی افزایش میزان آلایندگی هوا، شامگاه یکشنبه تشکیل جلسه داد و بر همین اساس مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز دماوند ، فیروزکوه ، بومهن و پردیس را در روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و مقاطع ابتدایی استان تهران غیر از شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است.

به گزارش  آفتاب‌نیوز، کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان تهران عصر امروز به ریاست معاون امور عمرانی استاندار تهران تشکیل شد.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران در این نشست، میزان ذرات معلق در تهران امروز به عدد ١٥٢ رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار تهران در این نشست اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا، مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و مقاطع ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا تعطیل است.

حسن کریمی با بیان اینکه همچنان افزایش محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد تا ساعت 19 ادامه دارد، گفت: فروش مجوز آرم طرح ترافیک روزانه ممنوع است.

وی تصریح کرد: با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، بازی پرسپولیس- نفت آبادان لغو شد و اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از فردا بطور موقت اجرا خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار تهران اضافه کرد: فروش طرح ترافیک روزانه در تهران تا آخر هفته ممنوع شده است و با تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، برگزاری مسابقات ورزشی در فضای باز ممنوع خواهد بود.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
1
تعطیلی مدارس در فصول آلودگی هوا شد راه حل ؟؟؟؟
ملکوتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
سلام

وقتی طبق گزارشهای هواشناسی همه می دانند تا اخر هفته هوا بر همین روال است لطفا چند روز را در هفته تعطیل کنید تا مردم هم تکلیف خود را بدانند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین