کد خبر: ۴۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱

ترامپ و ملک سلمان دو روی یک سکه‌اند

شماری از الجزایری ها در جریان تماشای بازی دو تیم فوتبال «جمعیه عین ملیله» و «غالی عسکر» در حمایت از قدس ، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و ملک سلمان شاه عربستان را دور روی یک سکه دانستند.
آفتاب‌‌نیوز :
تماشاچیان در ورزشگاه برادران «دمان ذبیح» تصویری از یک مرد بر روی پارچه ای بسیار بزرگ نقاشی کرده بودند که نیمی از چهره آن، ملک سلمان و نیم دیگر دونالد ترامپ بود و زیر آن به زبان انگلیسی نیز نوشته بودند ترامپ و ملک سلمان دو روی یک سکه اند.

پس از انتشار تصاویر این مسابقه در شبکه های اجتماعی «سامی بن عبدالله الصالح» سفیر عربستان در الجزایر در باره واکنش نشان داد و گفت تحقیقات در مورد عاملان این جریان ادامه دارد.
بسیاری از مردم در کشورهای عربی اعتقاد دارند اگر همدستی حکومت های عربی و چراغ سبز آن ها نبود، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جرات جسارت به قدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نداشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه 15 آذر در سخنانی در کاخ سفید با بیان اینکه شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت می شناسد، گفت: از وزارت امورخارجه می خواهم که آماده شود تا انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را آغاز کند. 

قدس شرقی از نظر قطعنامه های سازمان ملل اراضی اشغالی، محسوب می شود و اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، نقض آشکار قطعنامه های بین المللی است.

به گزارش ایرنا، این بازی روز یکشنبه در شهر عین ملیله واقع در استان ام البغاغی واقع در 400کیلومتری جنوب شرق الجزیره برگزار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین