کد خبر: ۴۹۶۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
احمدی‌نژاد اخیرا در نامه‌ای از اظهارات آملی‌لاریجانی انتقاد کرده بود

واکنش دادستان کل کشور به تعیین ضرب‌الاجل از سوی احمدی‌نژاد/منتظری: یکی دو روز آینده پاسخ خواهیم داد/احمدی‌نژاد چه گفته بود؟

منتظری درباره انتشار پیام تصویری از سوی احمدی‌نژاد و تعیین ضرب‌الاجل برای دستگاه قضایی گفت: در یکی دو روز آینده پاسخ آن را خواهیم داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دادستان کل کشور پاسخ دستگاه قضایی به درخواست احمدی‌نژاد را به چند روز آینده موکول کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه همایش تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به سوال ایسنا  درباره انتشار  پیام تصویری از سوی  احمدی‌نژاد  و تعیین ضرب‌الاجل برای دستگاه قضایی گفت: در یکی دو روز آینده پاسخ آن را خواهیم داد.

ضرب الاجل ۴۸ ساعته احمدی‌نژاد چه بود؟

به گزارش آفتاب‌نیوز، محمود احمدی‌نژاد اخیرا در یک پیام ویدئویی به آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه ۴۸ ساعت مهلت داد تا اسناد مربوط به محکومیت وی و همکارانش را به عنوان فتنه‌گر، منحرف یا حمایت از بابک زنجانی منتشر کند. 

احمدی‌نژاد در نامه خود نوشته بود: همه می‌دانیم که اگر قوه قضاییه اصلاح شود، همه کشور اصلاح خواهد شد. اصل ۳۷ قانون اساسی می‌گوید که اصل بر برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح اثبات شود. اصل ۳۶ قانون اساسی نیز می گوید محکوم کردن و مجازات افراد و اجرای مجازات فقط باید از طریق دادگاه صالح و بر اساس قانون باشد. 

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان، افزوده بود: ایشان در صحبت هایی که در جمع غیرعلنی دانشجویان مطرح کرده و بعدا خبرگزاری وابسته به دستگاه قضایی آن را منتشر کرده عناوین مجرمانه‌ای را به بنده و همکارانم نسبت داده است. ایشان ما را فتنه گر، منحرف و حامی آقای بابک زنجانی معرفی کرده و ما را به این اتهامات متهم کرده است. البته آقای بابک زنجانی نزدیک به چهار سال است که در زندان به سر می برد و به طور غیرعلنی محاکمه می شود و ما اطلاعی از مسائلی که در آنجا گذشته است نداریم. ضمن اینکه قبلا هم بارها اعلام کرده ایم که اگر اعضای دولت ما و هر دولت دیگری هر ارتباطی با ایشان دارند مستندا اعلام کنند که اعلام نشد. اما من می‌خواهم موکدا از رئیس دستگاه قضا درخواست کنم که ظرف ۴۸ ساعت اسناد محکومیت ما به عنوان فتنه گر، منحرف یا حمایت از آقای بابک زنجانی را منتشر کنید...در غیر اینصورت بنده نظرم را در مورد شما و عملکرد شما طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
همت مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
هر کسی غیر ازآقای احمدی نزاد این حرفها را میزد بدون شک برخورد در شان در یافت میکرد .!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین