کد خبر: ۴۹۶۷۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی به نام پروفسور سمیعی در چین +عکس

پروفسور سمیعی در صفحه کاربری اینستاگرام خود خبر از احداث یک بیمارستان 1000 تختخوابی در شهر "شن‌چن" چین به نام خود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : پروفسور مجید سمیعی، برجسته‌ترین جراح مغز دنیا با حضور در محل بیمارستان 1000 تختوابی شهر "شن‌چن" چین که به نام پروفسور سمیعی نامگذاری شده، این مرکز بزرگ پزشکی را افتتاح کرد.

این بیمارستان با نام مرکز پزشکی سمیعی افتتاح شد.

مرکز پزشکی سمیعی یک بیمارستان دولتی غیر انتفاعی است که در محل بیمارستان جولونگ(Julong) در منطقه جدید پینگشان ساخته شده است. این مرکز 68 هزار متر مربع مساحت دارد.

این مرکز با توافق اولیه مرکز بین‌المللی روش‌های نوآورانه پزشکی در هانوفر آلمان با مرکز مدیریت بیمارستان عمومی شن‌چن شروع به ساخت کرد، تا این مرکز به نام پروفسور مجید سمیعی، جراح مغز مشهور دنیا که جایزه "پزشک جهانی" را از هانوفر دریافت کرده، به دست ایشان تاسیس شود.

به گفته پروفسور سمیعی، این بیمارستان 1000 تختخوابی همه رشته‌های پزشکی را شامل می‌شود و 200 تختخواب نیز برای رشته علوم اعصاب در نظر گرفته شده است.


وی در اینستاگرام خود آورده است:

روز 18 دسامبر 2017 فاز اول یک بیمارستان بسیار پیشرفته 1000 تختخوابی در شهر شن‌چن کشور چین به نام مرکز پزشکی سمیعی در شن‌چن افتتاح شد. این بیمارستان بنا بر تصمیم دولت چین در نظر دارد پیرو خط مشی پروفسور مجید سمیعی اداره شود.

این مرکز علاوه بر بخش‌های مختلف پزشکی، بخش مجهز 200 تختخوابی به علوم اعصاب اختصاص داده است.

تمام اساتید این بیمارستان از طرف پروفسور سمیعی انتخاب خواهند شد تا رهبری بخش‌های تخصصی مرکز را بر عهده بگیرند.

شهر صنعتی 20 میلیون نفری شن‌چن تصمیم دارد با افتتاح این مرکز بتواند همانطور که در تمام رشته‌های فنی و اقتصادی یکی از پیشروترین شهرهای چین است، در ارائه خدمات پزشکی نیز در سطح بین‌الملل باشد.

نقشه این بیمارستان بصورت یک "دست" است که کف آن مرکز ثقل بیمارستان و هر کدام از انگشتان بخش‌های مختلف این مرکز می‌باشند. در فاز اول افتتاح، بیمارستان از طریق کلینیک سرپایی به بیماران خدمات ارائه می‌کند و در آینده نزدیک این بیمارستان به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

 

ایشان در پست دیگری در صفحه شخصی خود درباره لوگوی این مرکز نوشتند:

لوگوی مرکز پزشکی سمیعی در شن‌چن در نگاه اول به صورت دو دست است که مغز انسان را در بر دارند. اهمیت این دو دست از دو منظر است:
۱.مهارت جراح در انگشتان و دستان اوست.
۲. دو دست نشانه همکاری ویژه تیم پروفسور سمیعی و تیم چینی در احداث و مدیریت این مرکز است.

اگر دقیق‌تر به لوگو بنگریم، درخت تنومندی از بدنه پزشکی چین را خواهیم دید که در حال رشد و نمو است و ریشه‌های این درخت کلمه سمیعی با حروف لاتین را تشکیل می‌دهند که نشانگر نقش پروفسور سمیعی در تعلیم هزاران جراح مغز و اعصاب چینی در دهه‌های گذشته می‌باشد.

دولت چین به پاس خدمات بی‌شمار ایشان به علم پزشکی و به خصوص جراحی مغز و اعصاب، این بیمارستان را به نام ایشان اسم‌گذاری کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
آقای سمیعی و جمعی از سرمایه داران آلمانی از سهامداران عمده این بیمارستان هستند. لطفا در اعلام اخبار به سایتهای معتبر مراجعه کنید نه اینستاگرام شخصی.
محسن شفیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
سلام
خدمت استاد عزیز پرفسورسمیعی
من یک کارگر هستم که همسرم دچار بیماری mvm ضایعه نخاع میباشد که ارزو دارم اقای دکترسمیعی عزیز همسرم را ویزیت کند وراه کاری برای درمان همسرم به بنده معرفی کند با توجه به نظرات پزشکان در ایران درمان نمیشود تشکر ممنونم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین