کد خبر: ۴۹۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

نماینده نیشابور: دلیل عدم برگزاری کنسرت‌ها در نیشابور چیست؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس طی تذکری به وزیر کشور گفت: دلیل عدم امکان پذیر بودن برگزاری کنسرت‌ها در نیشابور چیست.
آفتاب‌‌نیوز : حمید گرمابی در تذکر شفاهی امروز خود به رییس کل بانک مرکزی گفت: علیرغم مداومت در تلاش‌های ساماندهی صندوق‌ها و موسسات مالی، هنوز مشکلات زیادی باقی‌مانده از جمله در خراسان، افضل توس با بانک آینده ادغام شده و از سال ۹۲ هم سودها را کم کرده‌اند، اما جواب درستی به مشتریان نمی‌دهند. در مورد فرشتگان نیز برخی از حساب‌های خاص است که تعیین تکلیف نشده اند. لطفا رسیدگی کنید.

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور اظهار کرد: علیرغم پیگیری های انجام شده هنوز در مباحث تقسیمات کشوری در شهرستان های نیشابور و فیروزه کاری انجام نشده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه بیان کرد: برگزاری کنسرت ها در شهر نیشابور امکان پذیر نیست در حالی که در شهرهای اطراف این امکان وجود دارد، دلیلش چیست؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس در تذکر دیگری به وزیر بهداشت گفت: پوشش بیمه سلامت که امید نجات مردم از هزینه های کمرشکن درمان است، برای سال ۹۷ هم آن را حفظ کنید.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین در مورد شفافیت در بودجه ۹۷ از رییس جمهور تشکر کرد و افزود: در سال آینده مقادیر زیادی صرف اشتغال خواهد شد، طرح و برنامه کامل و دقیق و حساب شده ای باید تهیه شود و کنترل و نظارت بسیار سختگیرانه باشد تا منابع اشتغال بهینه هزینه شود.

گرمابی در پایان اظهار کرد: ضرر و زیان آلودگی هوا برای سلامتی مردم و اقتصاد کشور را دقیق حساب کنیم تا با عدد و رقم مشخص شود هر گونه هزینه ای برای اسقاط کردن وسایل نقلیه آلوده کننده از طرف دولت بجا خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین