کد خبر: ۴۹۷۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

ثبت‌نام ۲۷۰ هزار نفر در طرح کسر یا معافیت خدمت سربازی ایثارگران/ ثبت‌نام تا ۱۰ دی ادامه دارد

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: تا این لحظه ۲۷۰ هزار نفر در طرح کسر یا معافیت خدمت سربازی ایثارگران در دفاتر پلیس + 10 در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار ابراهیم کریمی  جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد آخرین آمار ثبت‌نام فرزندان آزادگان، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در طرح کسر یا معافیت خدمت سربازی ایثارگران، اظهار داشت: تا این لحظه حدود 270 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. 

 جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که روند ثبت‌نام تا 10 دی ماه ادامه دارد، تصریح کرد: برای ثبت‌نام در این طرح محدودیت سنی وجود نداشته و ایثارگران اگر فرزند پسرشان کوچک است نیز باید برای ثبت‌نام در این طرح به مراکز پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که بر اساس طرح امام حسن مجتبی (ع) در مناطق عملیاتی درگیر حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محسوب می‌شود.

سردار کریمی ادامه داد: ایثارگرانی که فرزندشان همین اینک در حال انجام خدمت سربازی است نیز برای ثبت‌نام نیز به این سامانه مراجعه کنند؛ همچنین افرادی که قبلاً از کسر خدمت برای یک فرزند خود استفاده کرده‌اند برای فرزند دیگر خود نیز می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند. 

 جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: بعد از پایان مهلت ثبت‌نام در 10 دی و بررسی یک ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند اعلام خواهد شد.

وی گفت: برای سایر افرادی که مشمول امسال محسوب نمی‌شوند بانک اطلاعاتی تشکیل می‌شود تا بتوان برای معافیت یا کسر خدمت آنها در سال‌های آتی تصمیم‌گیری کرد. 

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین