کد خبر: ۴۹۷۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

بازار داغ اتهام دوپینگ بین رکابزنان و سکوت رئیس فدراسیون!

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در برابر اینکه رکابزنان شاخص یکدیگر را دوپینگی خطاب می‌کنند سکوت کرده و مشخص نیست چرا سر و سامانی به اوضاع آشفته دوچرخه سواری نمی‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : با افزایش آمار دوپینگ در دوچرخه سواری و هم چنین رسانه ای شدن محرومیت حسین عسگری بعد از دو سال، دوچرخه سواری این روزها با حاشیه هایی درگیر است  و در این میان اختلافات بین رکابزنان هم حاشیه ها را بیشتر کرده به طوری که رکابزنان شاخص یکدیگر را به دوپینگی بودن متهم می کنند.

 در  یکی  دوسال اخیر بارها مشاهده کردیم که در دوچرخه سواری، تعدادی از چهره های شاخص و مدال آور یکدیگر را قبول ندارند و از هم به خوبی یاد نمی کنند اما در این هفته های اخیر دیگر علنا یکدیگر را به دوپینگی بودن متهم می کنند. در این بین پای شکایت  و دادگاه هم به میان آمده است.همین موضوع باعث شده حاشیه های دوچرخه سواری بیش از گذشته باشد اما نکته جالب در این آشفته بازار دوچرخه سواری سکوت فدراسیون است.

فدراسیون دوچرخه سواری در برابر تمام اتهاماتی که رکابزنان شاخص خود روانه هم می کنند، هیچ واکنشی نشان نمی دهد و مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون سکوت کرده است.

شاید در برخی رشته های دیگر هم مشاهده کرده باشیم که ورزشکارانی با یکدیگر اختلاف دارند اما دیگر  در رسانه ها علنا یکدیگر را به دوپینگی بودن متهم نمی کنند.

حتی زمانی که قادر میزبانی در برنامه تلویزیونی عنوان کرد برای بازی های آسیایی 2014، نسبت به انتخاب نفرات و تست گیری اعتراض کرده است،  مربی تیم ملی به او  پاسخ داده او هم دوپینگ کند اما باز هم رییس فدراسیون دوچرخه سواری باز هم سکوت کرد و هیچ دفاعی از تیم ملی و انتخاب نفراتی که فدراسیون آن زمان انجام داده بود، نکرد.

اتهاماتی که این روزها رکابزنان نثار یکدیگر می کنند در واقع فدراسیون خسرو قمری را زیر سوال می برد اما مشخص نیست چرا رییس فدراسیون تلاش نمی‌کند از هم گسیختگی که در دوچرخه سواری به وجود آمده است را سر و سامان دهد و این سکوت واقعا سوال برانگیز است.

دوچرخه سواری ایران این روزها شرایط خوبی ندارد و خبرهای خوبی هم در مورد آن به گوش نمی رسد اما انتظار می رود قمری به عنوان رییس فدراسیون جلوی حواشی را بگیرد و حداقل اختلافات را داخل خود خانواده دوچرخه سواری حل کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین