کد خبر: ۴۹۷۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

ادعای تازه نتانیاهو علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه فرافکنی‌های خود مدعی شد: ریشه ناآرامی‌ها در خاورمیانه در ایران است، نه اسرائیل.
آفتاب‌‌نیوز :
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه در آغاز جلسه هفتگی کابینه این رژیم به طرح ادعاهایی بی‌اساس علیه کشورمان پرداخت.

به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، نتانیاهو گفت: ریشه درگیری‌ها در خاورمیانه در اسرائیل نیست، بلکه در ایران و اسلام افراط‌گرایانه و تروریسمی است که از آن الهام می‌گیرد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: تمامی این‌ها دلایل درستی است که برای همه مشخص است و هر فردی که صداقت و شرافت داشته باشد، نمی‌تواند آن را رد کند.

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی این اظهارات را درباره ایران مطرح می‌کند که بررسی واقعیات نشان می‌دهد، سیاست‌های مداخله جویانه و تفرقه افکنانه آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه، ازجمله رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی دلیل اصلی اسلام افراطی و خشونت ناشی از آن در این منطقه و در نهایت بروز و توسعه تروریسم است اما مقامات این کشورها همواره تلاش کرده‌اند با تکرار ادعاهای واهی خود علیه کشورمان، ایران را برای این مسائل مقصر جلوه دهند.

به گزارش ایسنا،نتانیاهو در حالی ایران را محور مشکلات منطقه عنوان می‌کند که در روزهای اخیر از سوی مردم مناطق اشغالی مورد انتقاد شدید به خاطر فساد مالی قرار گرفته است و برخی از مقامات پیشین این رژیم فساد مالی او را خطرناک‌ترین مساله برای سرنوشت این رژیم می‌دانند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین