کد خبر: ۴۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

زن کودک ربا در دادگاه:چون شیشه کشیده بودم،فکرکردم خواهرزاده ام است

ساعت ١٩:٣٠ بیست‌وهفتم تیرماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مفقودشدن پسربچه‌ای ٣,٥ساله به نام یوسف به کلانتری ١٢٨ تهران نو اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : با حضور مأموران کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایرانمهر، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود گفتند: روز حادثه برای میهمانی به خانه یکی از بستگان خود در خیابان ایرانمهر رفتیم؛ حدود ساعت هفت عصر، یوسف به تنهایی و درحالی‌که کلاه نقابدار قرمز (طرح مرد عنکبوتی) به سر داشت، از خانه خارج شد؛ چند دقیقه‌ای از خارج‌شدن یوسف نگذشته بود که برای آوردنش از خانه خارج شدیم اما او را پیدا نکردیم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی کودک» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. هم‌زمان با اقدامات پلیسی، خانواده فقدانی و بستگان آنها نیز تصاویر یوسف را به همراه شماره تماس خود در محدوده محل ربوده‌شدن یوسف اطلاع‌رسانی کرده بودند؛ تا اینکه زنی ناشناس در تماس با خانواده یوسف، به آنها اعلام کرد که یوسف نزد اوست و او قصد بازگرداندن کودک را دارد که بلافاصله موضوع از طریق خانواده یوسف به پلیس اطلاع داده شد؛ سرانجام با شناسایی محل تردد زن ناشناس در خیابان دماوند – محدوده اتوبان امام علی(ع)، این خانم ناشناس درحالی‌که یوسف را همراه خود داشت شناسایی، دستگیر و یوسف نیز سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد.

زن متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت و گفت: من با چند زن زندگی می‌کردم که شیشه مصرف می‌کردند و خودم هم گاهی شیشه مصرف می‌کردم. روز حادثه وقتی یوسف را دیدم فکر کردم او خواهرزاده من است. دستش را گرفتم و به خانه بردم بعد که متوجه شدم اشتباه کرده‌ام، او را به خانواده‌اش بازگرداندم.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین