کد خبر: ۴۹۷۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

طنز/ کشف راه مقابله با بحران

«سؤال اصلی این است که با این کارنامه مشعشعی که رئیس ستاد بحران دارد، چرا به تعداد دیوارهای کشور عکس احمدی‌نژاد و قالیباف را منتشر نمی‌کند و نمی‌دهد به ماها که مثل آن خانه‌هه بزنیم به دیوار تا از بلایا در امان باشیم؟ واقعا ما نمی‌دانیم.»
آفتاب‌‌نیوز : «رئیس ستاد مدیریت بحران کشور برای حل بحران زلزله تهران گفت: «اگر در تهران زندگی می‌کنید باید جای دومی را برای خود داشته باشید. خانه‌های پدری‌تان را در شهرستان‌ها حفظ کنید.»

این رئیس ستاد مدیریت بحران از دانشمندان و دلاوران معاصر و صاحب نظریه بسیار معروفی است. او وقتی استاندار کرمان بود، گفته بود: «خانه‌ای چون عکس احمدی‌نژاد را به دیوارش زده بود، فرونریخته بود... .»

اگر قول بدهید آرامش‌تان را حفظ می‌کنید، عکس رئیس ستاد مدیریت بحران را اینجا منتشر می‌کنیم تا اگر بی‌هوا در خیابان ایشان را دیدید دچار بحران نشوید.

بعد از اظهار نظر عالمانه و فیلسوفانه اسماعیل نجار که تهرانی‌ها باید یک خانه در شهرستان داشته باشند، برای مردم سؤال شد که:

۱- خب وقتی زلزله تهران بیاید، مردم چطوری خودشان را به شهرستان برسانند؟

۲- وقتی زلزله شهرستان می‌آید، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اگر مردم تهران رفتند شهرستان و زلزله شد، آیا باید یک خانه هم در ژاپن داشته باشند؟

۳- اگر مردم رفتند ژاپن و زلزله شد، باید یک خانه هم در مریخ داشته باشند؟

همین دانشمند معاصر هنگام حادثه آتش‌سوزی پلاسکو که آن‌ طوری همه‌ چیز سوخت و دود شد و هوا رفت، گفته بود: «آتش‌سوزی پلاسکو به‌ خوبی توسط قالیباف مدیریت شد.»

در واقع طوری گفته بود به‌ خوبی که آدم فکر می‌کرد دارد درباره کباب‌ کردن جوجه حرف می‌زند که قالیباف به‌ خوبی پلاسکو را پخته بود.

همان‌طور که مشخص است هر کسی رئیس باشد به‌ هر حال اسماعیل نجار ازش تعریف می‌کند.

حرف درشت


سؤال اصلی این است که با این کارنامه مشعشعی که رئیس ستاد بحران دارد، چرا به تعداد دیوارهای کشور عکس احمدی‌نژاد و قالیباف را منتشر نمی‌کند و نمی‌دهد به ماها که مثل آن خانه‌هه بزنیم به دیوار تا از بلایا در امان باشیم؟ واقعا ما نمی‌دانیم.»

منبع: روزنامه شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین