کد خبر: ۴۹۷۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

مراسم گروهی ازدواج در هند+تصاویر

صدها عروس بیوه در این مراسم با لباس‌های رنگارنگ قومی و بومی و جواهرات و زیورآلات تزئینی در روز یکشنبه حضور یافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- مراسم عروسی با حضور صدها عروس و داماد که در آن زنان بیوه بدون پدر راهی خانه بخت شدند، در سورات با حدود ۲۵۱ زوج برگزار شد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، در میان آنان پنج زوج مسلمان و یک زوج مسیحی حضور داشتند. این جشن عروسی به میزبانی «ماهش ساوانی» تاجر الماس هندی در ایالت گجرات هند برگزار شد. 

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انشار گزارشی در این‌باره می‌نویسد: «صدها عروس بیوه در این مراسم با لباس‌های رنگارنگ قومی و بومی و جواهرات و زیورآلات تزئینی در روز یکشنبه حضور یافتند. از نکات جالب در این مراسم علاوه بر شرکت زوج‌های مسلمان و مسیحی، حضور دو زن مبتلا به اچ ای وی در مراسم بود. ساوانی معتقد است که برگزاری عروسی برکت خداوند است و هر ساله - از سال ۲۰۱۲ میلادی به این سو- هزینه مالی برای برگزاری مراسم عروسی زنان بدون پدر را در آن منطقه فراهم می‌کند. او در سال‌های گذاشته هدایایی از جمله طلا و لوازم خانگی به ارزش ۵۰۰ هزار روپیه یا ۷.۴۰۰ دلار به هر یک از عروس‌ها داده است تا به آغاز زندگی مشترک آنان کمک کند. ساوانی گفته در مورد زنانی که نمی‌توانند هزینه مراسم ازدواج‌شان را بپردازند احساس مسئولیت می‌کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین