کد خبر: ۴۹۷۹۸۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

آن ها به دختر نامزد کرده هم رحم نکردند

ماجرای «ارابه فریب» در شهر، از اوایل مهرماه گذشته زمانی در دستور کار پلیس جرایم خشن قرار گرفت که زن جوانی با مراجعه به نیروهای انتظامی از افتادن تلگرامی در دام شیاطین سارق خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
«گرگ های روباه صفتی» که با نقشه دوستی خیابانی و یا آشنایی در فضای مجازی، زنان جوان را سوار بر «ارابه فریب» می کردند و سپس با خوراندن آب میوه مسموم طلاجات و اموال آن ها را می ربودند در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش کارآگاهان دایره جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند که یکی از طعمه ها پرده از ماجرای آزار و اذیت زنان نیز برداشت.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، ماجرای «ارابه فریب» در شهر، از اوایل مهرماه گذشته زمانی در دستور کار پلیس جرایم خشن قرار گرفت که زن جوانی با مراجعه به نیروهای انتظامی از افتادن تلگرامی در دام شیاطین سارق خبر داد. این زن که مدت کوتاهی پس از برگزاری مراسم عقدکنان از نامزدش طلاق گرفته بود، در حالی که بیان می کرد طعمه «ارابه سواران فریبکار» شده است، گفت: چندی قبل در شبکه اجتماعی تلگرام  با جوانی به نام «محمدعلی» آشنا شدم و او خودش را پسری مجرد معرفی کرد و من هم به او گفتم که از همسرم جدا شده‌ام! این گونه بود که ارتباط تلفنی ما شکل گرفت و او با توسل به ترفندهای زیادی توانست اعتماد مرا به خود جلب کند.

تا این که «محمدعلی» به همراه یکی از دوستانش در حالی که سوار بر یک دستگاه خودروی مگان بودند از من خواستند تا با آن ها برای تفریح به مناطق ییلاقی مشهد بروم! من هم که به او اعتماد کرده بودم سوار خودرو شدم و آن ها خودشان را افرادی پولدار معرفی کردند. پس از آن که ساعاتی را در مناطق ییلاقی اطراف مشهد گذراندیم. دوباره به سوی مشهد حرکت کردیم اما در بین راه خودرو را به بهانه خرید آب میوه متوقف کردند و سپس یکی از آن ها که وانمود می کرد آب میوه خریده است یکی هم به من تعارف کرد. من که هیچ‌گاه احتمال نمی‌دادم آب میوه مسموم باشد، آن را نوشیدم و دقایقی بعد احساس کردم سرم سنگین شده است.

فقط فهمیدم که خودرو در بولوار ابوطالب مشهد حرکت می کند. این زن جوان ادامه داد: زمانی به خود آمدم که آن ها مرا به محل سکونتم رسانده بودند و من از خودرو پیاده شدم. وقتی به هوش آمدم تازه فهمیدم که گوشی تلفن و اموال داخل کیف دستی ام سرقت شده است.

این زن که ابتدا به دلیل حفظ آبرو برخی از رخدادهای شیطانی را پنهان می کرد وقتی متوجه شد که اظهاراتش نزد پلیس و مقام قضایی محرمانه می ماند پرده از آزار شیطانی توسط یکی از متهمان نیز برداشت و افزود در همان حالت خواب آلودگی شدید یکی از آن ها مرا مورد آزار قرار داد و ...

بنابراین گزارش، با اعلام ماجرای این پرونده به معاون دادستان و بازپرس ویژه جرایم خاص مشهد، بلافاصله قاضی  سیدجواد حسینی، دستورات ویژه ای را برای شناسایی و ردزنی متهمان مذکور صادر کرد. سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد همچنین از کارآگاهان خواست با بسیج همه امکانات پلیسی با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا وارد عمل شوند. از سوی دیگر نیز به دستور سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) پیگیری این پرونده به گروه زبده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن به سرپرستی سرهنگ جعفریان سپرده شد و بدین ترتیب عملیات کارآگاهان با استفاده از شیوه های فنی و تخصصی برای ردزنی متهمان پرونده «ارابه فریب» در شهر ادامه یافت اما هنوز تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت که چند روز بعد زن جوان دیگری از سرقت طلا و زیورآلاتش توسط 2 جوان 30 و 32 ساله خبر داد.

این زن نیز با تسلیم شکوائیه ای به کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن گفت: با همسرم اختلاف داشتم به همین خاطر پس از یک مشاجره طولانی ازمنزل بیرون آمدم و سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ شدم. دو جوان که قیافه ای ورزشکاری داشتند به دلیل بروز نگرانی در چهره ام، علت را جویا شدند من هم بدون توجه به فضای موجود داخل خودرو، بلافاصله سفره دلم را گشودم و با آن ها درددل کردم. یکی از آن ها هنگام پیاده شدن از خودرو شماره تلفن مرا گرفت تا برای رهایی از این وضعیت کمکم کند. او روز بعد به من زنگ زد و از من خواست برای صحبت حضوری با او سر قرار بروم. ولی در بین راه، آن ها آب میوه ای به من تعارف کردند که پس از نوشیدن آن، حالم دگرگون شد و تا سر حد مرگ پیش رفتم. وقتی چشمانم را گشودم یکی از آن دو جوان مرا به مرکز درمانی رسانده و خودش گریخته بود آن جا متوجه شدم که طلاها و گوشی تلفنم نیز سرقت شده است.

آرام آرام این پرونده در حالی شکل سریالی به خود می گرفت که یکی دیگر از طعمه ها نیز مشخصات دو جوان با اندامی ورزشکاری را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ شده و سرنشینان خودرو با خوراندن آب میوه مسموم، اموالش را دزدیده اند.

در همین شرایط بود که به دستور قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مشهد) رسیدگی قضایی به این پرونده حساس به بازپرس باتجربه شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سپرده شد و بدین ترتیب تحقیقات کارآگاهان با راهنمایی ها و دستورات بازپرس «محمدرضا دشتبان» وارد مرحله جدیدی شد. پیگیری شماره تماس ها نشان می داد که مشخصات ارائه شده توسط شاکیان و طعمه ها مربوط به یک خط تلفن است اما این خط هیچ هویتی نداشت. این گونه بود که با به بن بست رسیدن تحقیقات، شاخه دیگری از عملیات پلیسی با نظارت مقام قضایی و فرماندهی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، برای ردیابی متهمان آغاز شد تا این که کارآگاهان به باشگاه بدن سازی رسیدند و این گونه تحقیقات میدانی، کارآگاهان را به سوی جوانی به نام «وحید» کشاند. این متهم که در تور اطلاعاتی کارآگاهان گرفتار شده بود، سه روز قبل در منطقه بولوار عدل خمینی دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شد. او در حالی که در مراحل اولیه بازجویی، آزار یکی از طعمه ها توسط همدستش را تایید می کرد، گفت: من و «محمدعلی» در باشگاه ورزشی زیبایی اندام با هم آشنا شدیم و ...

در پی اعترافات این متهم، «محمدعلی» نیز حدود 24 ساعت بعد و در یک عملیات غافلگیرانه به چنگ کارآگاهان افتاد و بدین ترتیب بازجویی از آنان در حالی آغاز شد که تاکنون پنج نفر از طعمه های «ارابه فریب» گرگ های روباه صفت را شناسایی کرده اند. در همین باره قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مشهد)با صدور دستور درج بدون پوشش متهمان در روزنامه خراسان، از افرادی که احتمالا طعمه این افراد شده اند اما به دلیل حفظ آبرو و یا دلایل شخصی دیگر شکایتی را مطرح نکرده اند، خواست برای شناسایی متهمان به دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند. قاضی حسینی همچنین به شاکیان اطمینان داد: همه اظهارات و بازجویی ها در پرونده به صورت کاملا محرمانه باقی می ماند به طوری که حتی خانواده و یا نزدیک ترین افراد به شاکیان نیز اطلاعی از محتویات پرونده و یا اظهارات آنان نخواهند داشت. وی اضافه کرد: تحقیقات این پرونده در همه مراحل دادرسی به صورت کاملا محرمانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1
2
یعنی چون نامزد داشته کارشون اشتباهه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1
3
چرا اونا با اینا قرار میزاشتن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
3
4
زنی که با شوهرش مشکل داره و از خونه میره بیرون و سفره دلش رو برا مرد نامحرم باز میکنه باید همچین بلایی سرش بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
یعنی اگر زن خیانت کرد مستحق هر بلایی هست؟ از انسانیت بویی هم برده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
1
2
نکته درست این ماجرا اینه که گفتن هویت شاکی ها پنهان میمونه و این عالیه
armin
|
-
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
1
تمام بلاهایی که سر ما میاد از غفلت و نا آگاهیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
1
1
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
شما که هیچی نمی دونی چرا نظر الکی میدی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین