کد خبر: ۴۹۸۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

دوئل اکبری و ترکاشوند به سود پیکان تمام شد

یم والیبال پیکان تهران موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری ورامین بگذرد و به رده دوم جدول صعود کند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با انجام دو بازی تهران و آمل به پایان رسید.

از ساعت ۱۷:۳۰ در خانه والیبال و در حضور ۳۰۰ تماشاگر پیکان تهران موفق شد با نتیجه سه بر دو شهرداری ورامین را از پیش رو بردارد و ضمن کسب دهمین برد متوالی انتقام شکست در دور رفت را نیز ار حریف ورامینی گرفت.

شاگردان پیمان اکبری که پس از سه شکست در سه هفته ابتدایی لیگ دیگر در هیچ دیداری متحمل شکست نشده‌اند ست‌های بازی را با امتیاز های ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۸-۲۶، ۲۰-۲۵ و ۱۵-۹ از آن خود کردند و با توجه به باخت شهرداری تبریز با ۲۸ امتیاز به رده دوم صعود کردند.

در سوی دیگر شاگردان ترکاشوند که در هفته گدشته نخستین شکست بانک سرمایه را بر این تیم تحمیل کرده بودند در تهران نیز امید بسیاری به برد برابر پیکان داشتند اما در این دیدار سخت معلوب شدند و با شش برد و ۲۱ امتیاز در رده ششم‌ ایستادند.

در دیگر دیدار همزمان کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان هاوش گنبد بود که در نهایت شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر صفر در این دیدار خانگی به پیروزی رسیدند و هفتمین بردشان را در لیگ جشن گرفتند.

کاله ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۸ به سود خود تمام کرد و با رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۲۳ بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رده پنجم ایستادند.
هاوش گنبد ۱۲ امتیازی هم که‌ پس از پیروزی در هفته گذشته با انگیزه های زیادی در بازی برابر حریف شمالی خود داشت با قبول نهمین شکست در رده نهم باقی ماند.

نتایج دیدار های هفته سیزدهم به شرح زیر است:

بانک سرمایه ۳ - رعد پدافند کاشان صفر (۲۵-۱۹، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۷)
شمس تهران ۳ - شهرداری ارومیه ۲(۲۵-۱۹، ۱۸-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۵-۹)
ساری ۲۱ ۲- خاتم اردکان ۳(۱۴-۲۵، ۲۵-۱۹، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۲-۱۵)
شهرداری تبریز ۱ - سایپا تهران ۳(۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸ و ۲۲-۲۵)
پیکان تهران ۳ - شهرداری ورامین ۲ (۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۲۸-۲۶، ۲۰-۲۵ و ۱۵-۹)
کاله مازندران ۳ - هاوش گنبد ۰ (۲۵-۲۳، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۸)

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین