کد خبر: ۴۹۸۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

اقدام شرم آور همراهان بیمار با خانم دکتر اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان

همراهان بیمار که نگران حال مریض شان بودند در اقدامی عجیب به دکتر زن بخش اورژانس حمله کرده و او را به باد کتک گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز : ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه در اورژانس بیمارستان پنج آذر گرگان همراهان بیمار سرپایی بعد از دریافت خدمات و انجام سی تی اسکن به طور ناگهانی و غافلگیرانه از پشت سر به خانم دکتر یگانه حمله ور شده و او را مجروح کردند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، همراهان بیمار که نگران حال مریض شان بودند در اقدامی عجیب به دکتر زن بخش اورژانس حمله کرده و او را به باد کتک گرفتند.

ساعت ۲۳:۳۰ چهار شنبه مردی با حال عمومی مساعد و در حالی که مدعی بود در یک نزاع خیابانی ضربه ای به سرش وارد شده، به اورژانس بیمارستان ۵ آذر شهرستان گرگان مراجعه کرده بود. این بیمار بلافاصله بعد از ورودش توسط پزشک کشیک مورد معاینه قرار گرفت و برای سی تی اسکن فرستاده شد.

اما دقایقی بعد بیمار و همراهانش که یک زن و مرد بودند با این بهانه که پرستاری باید بیمارشان را تا بخش سی اسکن همراهی کند، به طرز وحشیانه‌ای از پشت به پزشک زن بخش اورژانس که مشغول معاینه بیمار دیگری بود حمله کرده و علاوه بر ضرب و شتم، به او فحاشی کردند. با گزارش این حادثه به پلیس، افسر کشیک از پزشک مضروب خواست رضایت دهد اما با پافشاری شاکی، پرونده به دادسرا ارجاع شد.

حمید رستمانی مشاور رییس دانشگاه و مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در اطلاعیه‌ای، درباره روند پیگیری دانشگاه در مورد اتفاقات چهارشنبه گذشته در بیمارستان 5 آذر گرگان گفت: متاسفانه ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه در اورژانس بیمارستان پنج آذر گرگان همراهان بیمار سرپایی بعد از دریافت خدمات و انجام سی تی اسکن به طور ناگهانی و غافلگیرانه از پشت سر به خانم دکتر یگانه متخصص محترم طب اورژانس حمله ور شده و او را مجروح کردند.

این درگیری با دخالت مامور انتظامی مستقر در بیمارستان و کادر نگهبانی پایان یافت و ضارب بازداشت شد. ریاست دانشگاه و مدیریت حراست و دفتر حقوقی بلافاصله بعد از این اتفاق، حادثه را رصد و دستور پیگیری تا دریافت حکم قضایی برای تهدیدکنندگان امنیت و سلامت پرسنل را صادر کردند.

این اظهارات در حالی مطرح شه که عامل ضرب و شتم خانم دکتر در گرگان مدعی است پزشک معالج بیمارستان را با کادر درمانی اشتباه گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
من خودم اونجا بودم همه حرفاتون دروغ و یکطرفه هست ضرب و شتم نبوده و فقط فحاشی بود و داشت حمله ور میشد ولی نشد
بعدشم دکتر لج کرده بود و بیمار رو ویزیت نمیکرد چرا دروغ میگید اینقدر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین