کد خبر: ۴۹۸۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

اقدامات کثیف پسر میلیاردر کویتی در آبادان

پسر کویتی که به آبادان سفر کرده بود برای تفریح و سرگرمی با دو جوانی خلافکار سوار بر موتور اقدام به گوشی قاپی می کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 5 عصر پنج شنبه ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در حال گشت زنی در منطقه تانکی 2 بودند که به 3 جوان موتور سوار مشکوک شدند.

ماموران که 3 پسر جوان را تحت نظر داشتند مشاهده کردند آنها به سمت دختر جوانی رفته و در چشم بهم زدنی دست به سرقت Stealing گوشی موبایل وی زدند که همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شوند.

تیم پلیسی در این مرحله موفق شدند پسر نوجوانی را که گوشی دختر جوان را قاپیده بود دستگیر کنند و گوشی سرقتی نیز به صاحبش بازگردانده شد.

ماموران در تحقیقات از پسر نوجوان پی بردند که وی متولد کویت است و مادرش ایرانی و پدرش یکی از مدیران ارشد پالایشگاه کویت است که مدتی است از کویت به ایران سفر کرده است.

نوجوان 17 ساله به ماموران گفت: مدتی است به آبادان سفر کردیم و به طور اتفاقی با دو جوان خلافکار آشنا شدم که به پیشنهاد آنها برای هیجان و تفریح در زمان سرقت هایشان همراهی شان می کردم و از سهم سرقت های هیچ پولی به من نمی رسید و پول آنها بین دوستانم تقسیم می شد.

وی افزود: زندگی میلیاردی دارم و نیازی به پول سرقت ها ندارم و فقط برای تفریح با دوستانم همراه می شدم که در این مدت 15 گوشی موبایل سرقت کردیم.

بنا به این گزارش، سارق میلیارد برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفته است و تجسس برای دستگیری دو همدست وی ادامه دارد. 

رکنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین