کد خبر: ۴۹۹۵۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
بخاطر مشکلات ایجادشده برای کسب‌وکارهای فضای مجازی

وزیر ارتباطات بخاطر فیلتر شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد؛ در حال مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت‌ها هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب‌وکارها و کسانی که با ایجاد محدودیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی متضرر شده‌اند، عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توئیتر خود با اشاره به مشکلات ایجادشده برای کسب‌وکارهایی که فعالیت آنها مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است، نوشت: یکی از جهت‌گیری‌های دولت برای حل معضل بیکاری، توسعه کسب‌وکارهای نوپا و تقویت فضای مجازی بوده و خواهد بود. وظیفه دارم از صدها هزار هموطن عزیزی که به دلیل شرایط اخیر متضرر شده‌اند عذرخواهی کنم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وزیر ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد: با بازگشت آرامش در حال مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت‌ها هستیم.

در حال حاضر بسیاری از کسب وکارهای نوپا و استارتاپی فعالیت‌های خود را مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام انجام می‌دهند اما در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌های ایجاد شده، این شبکه‌ها از دسترس کاربران خارج شده‌ و فیلتر شده‌اند. البته وزیر ارتباطات این شرایط را موقتی دانسته و فیلترینگ دائمی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مقداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
میشه بفرمایید این کسب و کارهای اینترنتی چقدر تاحالا مالیات دادند؟؟
فرهنگی
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
آقای وزیر ارتباطات لطفا از نظر حقوقی در خصوص تلگرام ودیگر شبکههای مجزای که خلاف منشور کاری خود عمل کرده واجازه انتشار مطالبی را در خصوص ساختن بمب وکشتن مردم وتحریک مردم به قاون شکنی و...را از نظر حقوقی وبا تشکیل شورای حقوقی در مجامع بین المللی پیگیری نمایند .دولت آلمان در مجلسش قانون سفت وسختی تصویب می کند وبرخورد جریمه ای با این شبکه ها دارد علیرغم اینکه دستگاه اطلاعاتی آنها از این شبکه ها تغذیه می شوند ولی اجازه ایجاد آشوب وفتنه را با انتشار مطالب تحریک انگیز نمی دهد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین