کد خبر: ۴۹۹۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱

اتلتیکو سال ۲۰۱۸ را با پیروزی آغاز کرد

اتلتیکومادرید در نخستین بازی اش در سال ۲۰۱۸ به راحتی ییدا را در کوپا دل ری شکست داد و مهاجم برزیلی-اسپانیایی این تیم توانست در اولین دیدارش گلزنی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف یِیدا اسپورتیو رفت و با چهار گل میزبانش را شکست داد.

اتلتیکو بازی را بدون آنتوان گریزمان و دو مهاجم جدید خود یعنی دیگو کاستا و ویتولو آغاز کرد. قرمز و سفیدپوشان از ابتدا به دنبال گلزنی بودند و در نهایت در دقیقه ۳۳ به گل رسید. دیگو گودین با پاس یانیک کاراسکو توانست دروازه میزبان را باز کند. دقایقی بعد فرناندو تورس گل دوم روخی بلانکو را به ثمر رساند تا اتلتیکو به راحتی بازی را ادامه دهد. ییدا نیز موقعیت گلزنی داشت اما آن ها را از دست داد.

در نیمه دوم سه مهاجم قرمز و سفیدپوشان به میدان رفتند و موقعیت های بیشتری در اختیار این تیم قرار گرفت. کاستا در نخستین بازی اش برای اتلتیکو توانست گلزنی کند. او در دقیقه ۶۹ دروازه حریف را باز کرد. در لحظات پایانی مارک تریس به علت خطا روی بازیکن اتلتیکو کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. گریزمان توانست از روی ضربه آزاد گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و نخستین پیروزی اتلتیکو در سال ۲۰۱۸ رقم بخورد.

به گزارش ایسنا، دیدار برگشت هفته آینده در واندا متروپولیتانو برگزار می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین