کد خبر: ۴۹۹۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شدند

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و علوم بهزیستی و توانبخشی طی احکامی جداگانه از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکترسید حسن هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی احکامی جداگانه "دکتر محمد رضا دارابی محبوب" را به سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد و "دکتر محمد کمالی" را به سمت ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر هاشمی خطاب به محمد رضا دارابی محبوب آمده است: «پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۸۱۱ مورخ ۱۳۹۶/۸/۹ و با توجه به مصوبه شماره ۲۰ مورخ ۱۳۹۶/۸/۱۴ کمیته منتخب تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

به گزارش وبدا،  در متن حکم دکتر محمد کمالی نیز آمده است: «پیرو ابلاغ شماره ۱۰۰/۷۸۹ مورخ ۱۳۹۶/۸/۸ و با توجه به مصوبه شماره ۲۱ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۳ کمیته منتخب تایید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین