کد خبر: ۵۰۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
مردم مطالبات بحقی دارند

آیت‌الله جوادی‌آملی: نباید به جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند/زمانی که مردم در صحنه نباشند شکست قطعی است/چرا با یکدیگر اختلاف می‌کنید/حق مسلم ما اعتراض و بیان مطالبات بوده

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی(ع) هستند و حضور آنها در صحنه‌های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در جلسه درس اخلاق که در مؤسسه اسراء برگزار شد با اشاره به نقش مردم به‌عنوان ستون‌های حکومت دینی اظهار داشت: مردم مطالبات بحقی دارند و ما نیز آنها را از منابر می‌گوییم، و چرا با یکدیگر اختلاف می‌کنید و رهبر و دین را تنها می‌گذارید؟

وی با بیان اینکه "حق مسلم ما اعتراض و بیان مطالبات بوده و دین و قانون به ما چنین اجازه‌ای داده است"، افزود: پرچم جمهوری اسلامی در شرایطی که لفظ مقدس "الله" بر آن نقش بسته برای ما مقدس است و کسی که در کشور خود پرچم خود را به‌آتش می‌کشد راهی به جایی نمی‌برد.

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه بردگی مردم شیوه دشمنان است تصریح کرد: کشور پس از جنگ جهانی دوم اسیر دشمنان بود و تمام اموال و ثروت کشور به‌غارت می‌رفت و این در شرایطی است که کنار نداشتن ذلت رژیم طاغوت هم‌اکنون همه‌چیز داریم.

وی با اشاره به اینکه ورود دشمنان به کشور دوباره همان دوران را رقم می‌زند، ابراز کرد: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی(ع) هستند و حضور آنها در صحنه‌های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.

مرجع تقلید شیعیان یادآور شد: داشتن رهبری خوب یک‌طرف قضیه بوده و تا زمانی که مردم در صحنه نباشند شکست قطعی است و نباید به جایی برسیم که مردم به ما سیلی بزنند.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین