کد خبر: ۵۰۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴

پرسپولیس 0 - 0 نفت تهران ؛ توقف پرسپولیس پشت اتوبوس زرد

پرسپولیس در روزی که هیچ نشانی از تیم همیشگی اش نداشت مقابل نفت تهران تن به تساوی بدون گل داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور پرسپولیس در ورزشگاه آزادی  میزبان نفت تهران خواهد بود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارند حالا با توقف سایر مدعیان فرصت این را دارند تا فاصله خود را از سایر تیم ها بیشتر کنند.این چهارمین دیدار فصل بین این دو تیم خواهد بود اما این بار هومن افاضلی روی نیمکت زردپوشان نشسته و به دنبال کسب حداقل امتیاز در مقابل صدرنشین لیگ است.

برانکو در حالی که مهدی طارمی و احمد نوراللهی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و  بشار رسن هم برای همراهی تیم ملی کشورش راهی عراق شده است، فرشاد احمدزاده و گادوین منشا را به دلیل بی انضباطی از فهرست تیمش کنار گذاشت تا با ترکیبی دگرگون شده در این مسابقه حاضر شود.

 پرسپولیس در این دیدار به حکم کمیته انضباطی از داشتن تماشاگر محروم است.

 

با گزارش لحظه به لحظه ایلنا از این دیدار همراه باشید:

 

ورزشگاه آزادی

داور:رضا مهدوی                کمک داوران:سعید قاسمی – جلیل شعرانی

 

کارت زرد: محسن مسلمان (47) پرسپولیس / احمد امیرکامدار(77) نفت

کارت قرمز:-

 

گل ها:-

 

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، سیامک نعمتی(72- احسان علوان زاده)، علی علیپور

 
ترکیب نفت تهران:

شهاب عادلی، احمد آل نعمه، فرید محمدی‌زاده، احمد امیرکامدار، عیسی ال‌کثیر، امین منوچهری، سامان آقازمانی(65- فرشاد هاشمی)، هاشم بیک‌زاده، محمد نصرتی، حامد آقایی و امیرحسین فشنگچی

دقایق حساس:

دقیقه 12: در شلوغی داخل محوطه جریمه، وحید امیری صاحب توپ شد و در حالی که به شدت از سوی مدافعان نفت تحت فشار قرار گرفته بود نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و در ادامه نیز پاس علیپور توسط مدافعان زردپوش دفع شد.

دقیقه 17: نفت تهران روی ضدحمله توسط عیسی آل کثیر صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از پشت هجده قدم راهی اوت شد.

دقیقه 25: پاسکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، کمال کامیابی نیا را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت آرام این بازین به راحتی در اختیار شهاب عادلی قرار گرفت.

دقیقه 33: احمد کامدار از راه دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه زمینی این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 35: روی ارسال خوب سیامک نعمتی وحید امیری می توانست دروازه نفت را باز کند اما ضربه سر بی دقت این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 39: شوت دیدنی سیامک نعمتی از پشت محطه جریمه را شهاب عادلی با واکنش مناسب خود در ختیار گرفت.

دقیقه 44: حرکت خوبی امیری از سمت چپ و سانتر این بازیکن برای کامیابی نیا، که توپ به شکل خطرناکی از جلوی پای کامیابی نیا عبور کرد.

دقیقه 49: ضد حمله خطرناک بازیکنان پرسپولیس با پاس نعمتی برای علیپور شکل گرفت، علیپور هم با یک پاس مسلمان را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت پای راست مسلمان از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 55: ارسال ماهینی را علیپور با یک پاس رو به عقب برای امیری کاشت، اما ضربه ناامید کننده وحید امیری از کنار دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه 56: حرکت وحید امیری از سمت چپ و ضربه فنی این بازیکن که عادلی با یک واکنش دیدنی توپ را برگشت داد.

دقیقه 59:محسن مسلمان پس از عبور از چند بازیکن از فاصله دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن به روی دروازه نفت تهران فرود آمد.

دقیقه 61:پرتاب بلند امیری با ضربه سر شجاع خلیل زاده به آستانه دروازه نفت آمد اما کامیابی نیا که برای زدن ضربه سر به سمت توپ خیز برداشته بود، چند سانتیمتر برای زدن گل کم آورد.

دقیقه 73:شوت سنگین و دیدنی کمال کامیابی نیا از فاصله 30 متری را شهاب عادلی با واکنش دیدنی خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه 85: روی سانتر زیبای وحید امیری ، کامیابی نیا موقعیت گلزنی داشت که ضربه سر این بازیکن را عادلی با عکس العملی فوق العاده به کرنر فرستاد.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین