کد خبر: ۵۰۰۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

ثروتمندترین فوتبالیست جهان کیست؟+تصاویر

زمانی که شما درباره ثروتمندترین فوتبالیست جهان فکر می‌کنید ذهن‌تان فورا به سمت کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار می‌رود نه یک پسر ۱۹ ساله که در لستر‌سیتی بازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس ورزشی- فائق بولکیا بازیکن سابق چلسی و بازیکن فعلی لسترسیتی اهل برونئی است. او به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان شناخته شده است. نکته جالب دیگر آن است که او برادرزاده سلطان برونئی است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه «میرر» درباره میزان ثروت این فوتبالیست می‌نویسد: زمانی که شما درباره ثروتمندترین فوتبالیست جهان فکر می‌کنید ذهن‌تان فورا به سمت کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار می‌رود نه یک پسر ۱۹ ساله که در لستر‌سیتی بازی می‌کند. اما واقعیت آن است که «فائق بولکیا» برادرزاده سلطان برونئی (حسن ال بولکیا) ۲۰ میلیارد دلار ثروت دارد. او بازی خود را در AFC Newbury به عنوان یک بازیکن بسیار جوان آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۹ میلادی به ساوت همپتون پیوست. چلسی پس از آن قراردادی دو ساله را به او پیشنهاد داد. پس از یک سال اما بولکیا گفت که لستر‌سیتی خواستار انعقاد قراردادی سه ساله با اوست. علیرغم آن‌که او در لس‌انجلس آمریکا متولد شده است اما تصمیم گرفت تا برای برونئی بازی کند و ۹ بار در بازی‌های ملی تیم کشورش حضور داشته است. گفته می‌سود که پدر فائق یعنی برادر سلطان برونئی جدود ۲۳۰۰ دستگاه خودرو از جمله رولز رویس و فراری در اختیار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین