کد خبر: ۵۰۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

بررسی طرح ترافیک جدید در کمیسیون شوراها/ طرح ترافیک در شورای هماهنگی ترافیک نهایی می‌شود

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از بررسی طرح ترافیک جدید در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: جلساتی هم در مورد تجمعات و اعتراض‌های هفته اخیر برگزار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری درباره جزئیات طرح جدید نحوه ورود وسایل نقلیه به محدوده طرح ترافیک و همچنین میزان عوارض پرداختی توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که در این طرح قیمت‌گذاری عوارض به نحو جدیدی انجام خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: در واقع میزان عوارض تردد خودروها در طرح ترافیک براساس میزان ترافیک نیز متفاوت خواهد بود و در ساعت‌های پرترافیک و کم‌ترافیک تفاوت دارد؛ البته برای خودروهایی که معاینه فنی برتر داشته باشند تخفیفاتی در نظر گرفته می‌شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها ادامه داد: در اجرای این طرح دسترسی مردم به محدوده‌های طرح ترافیک براساس عدالت اجتماعی، کاهش تخلفات و کاهش استفاده از موتورسیکلت‌ها خواهد بود و به جز روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیل رسمی از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 19 بعدازظهر این طرح اجرا می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها همچنین بیان کرد: طرح ترافیک جدید در شورای هماهنگی ترافیک و قیمت‌گذاری آن توسط شهرداری تهران نهایی می‌شود لذا در کمیسیون شوراها به صورت کارشناسی بررسی شده و براساس آنچه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد با اجرای طرح جدید میزان تردد خودروها کاهش می‌یابد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین با توجه به وظایف شوراها مقرر شد تا در مورد تجمعات و ناآرامی‌های اخیر جلساتی برگزار و علل این مساله مورد رسیدگی قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین