کد خبر: ۵۰۰۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳

4 و نیم صبح هم خدمتی ام که درشت تر از من بود مرا آزار و اذیت کرد / سرباز جوان به اعدام محکوم شده بود!

سه مرد جوان که در سه جنایت جداگانه مرتکب قتل شده بودند صبح دیروز پس ازجلب رضایت اولیای دم، در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغر زاده در برابر دادرسان قرار گرفتند تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شوند.
آفتاب‌‌نیوز :  سه مرد جوان که در سه جنایت جداگانه مرتکب قتل شده بودند صبح دیروز پس ازجلب رضایت اولیای دم، در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغر زاده در برابر دادرسان قرار گرفتند تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شوند.

به گزارش رکنا، نخستین پرونده مربوط به متهمی بود که در مرخصی از زندان به اتهام سرقت  مسلحانه دستگیر شده بود. این مرد درجریان درگیری بافردی که در آژانس هواپیمایی فعالیت داشت اورا با شلیک 3گلوله به قتل رسانده بود. وی درست زمانی که حکم قصاص‌اش توسط قضات دیوانعالی تأیید شده و یک قدم باچوبه دار فاصله داشت با جلب رضایت اولیای دم توانست از قصاص نجات یابد. وی صبح دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و به اتهام نگهداری اسلحه به شش ماه حبس وبه خاطراینکه در طول مرخصی از زندان مرتکب جرم شده به 74ضربه شلاق و شش سال حبس محکوم شد.

دومین پرونده هم مربوط به سربازی می‌شود که در دوران خدمت سربازی در جنایتی هولناک هم خدمتی‌اش را با اسلحه به قتل رسانده بود.وی در دفاع از خود گفته بود ساعت چهارونیم صبح بود که هم خدمتی‌ام به من تعرض کرد. من هم که از نظر قامت وهیکل از او کوچک‌تر بودم نتوانستم از خودم دفاع کنم. برای همین وقتی بیرون آمدم به طرف دژبانی رفتم وبا برداشتن اسلحه او را با شلیک گلوله کشتم.این پسر جوان درحالی که به قصاص محکوم شده بود با رضایت اولیای دم از اعدام نجات یافت واز جنبه عمومی جرم به سه سال حبس محکوم شد.

سومین پرونده هم مربوط به مردی بود که درماجرای دریافت حضانت فرزندش با همسر سابق خود درگیر شده واو را به قتل رسانده بود. اونیز با رضایت اولیای دم از قصاص گریخت و صبح دیروز از جنبه عمومی محاکمه شد و قضات او را به 4سال زندان محکوم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
1
0
٣قاتل براي قتل هاي بعدي به دامن جامعه بازگشتند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین