کد خبر: ۵۰۰۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

نظر وزیر اطلاعات درباره اعتراض‌های اخیر

وزیر اطلاعات با اشاره به حوادث اخیر در کشور ریشه یابی این حوادث و اعتراضات را ضروری دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی به تشریح علل و زمینه های اتفاقات اخیر کشور پرداخت.

علوی با بیان اینکه حوادث تلخ روزهای گذشته نیاز به آسیب شناسی دارد، اظهار داشت: باید با نگاه کارشناسانه، غیر متعصبانه، واقع بینانه و فراجناحی ریشه ها و علل این اتفاقات را شناسایی و در جهت پیشگیری و جلوگیری از تکرار آنها در آینده گام برداشت.

وزیر اطلاعات درس آموزی از حوادث و بحران ها را از آموزه‌های مورد تاکید در دین و شرط موفقیت در امور دانست و افزود: با نگاه ژرف و واقع بین می توان به ریشه یابی حوادث اخیر پرداخت و از آنها عبرت گرفت.

وی به استراتژی دشمنان و معاندین در آشوب های دی ماه اشاره و بیان داشت: دشمن با آگاهی نسبت به مسائل و مشکلات کشور از مدت ها قبل اوضاع را به دقت رصد کرده و در صدد دامن زدن به نارضایتی‌ها و تشدید آنها بود.

وزیر اطلاعات تسری دامنه نارضایتی ها به گروه‌ها و طبقات مختلف اجتماعی را راهبرد دوم دشمن عنوان و تصریح کرد: دشمن به دنبال این بود که دامنه اعتراضات گسترش یافته و به قشر خاصی بسنده نشود.

علوی سیاسی و امنیتی کردن نارضایتی‌ها را از دیگر اهداف دشمنان در ماجرای اخیر برشمرد و گفت: عناصر ضدانقلاب و معاند در فراخوان‌های خود برنامه ریزی خاصی را برای عمومی کردن اغتشاشات و تجمعات داشتند که با هشیاری عوامل امنیتی و اطلاعاتی این توطئه خنثی شد.

وی مدیریت مطلوب بحران اخیر را مرهون هماهنگی خوب بین نهادهای درگیر دانست و افزود: همه‌ی دستگاه‌ها اعم از شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور، ناجا، سپاه و بسیج با همدلی و هم افزایی خوبی در عرصه مدیریت بحران به میدان آمدند.

وزیر اطلاعات با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی و هشیاری در دوران پس از این وقایع گفت: اگرچه این مسئله در کف خیابان خاتمه یافته؛ اما باید مراقب تبعات و التهابات موجود در جامعه بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
شاهرودی با درمان در خارج دل بیماران نیازمند را به درد اورد .او که گلوی خودش را
برای رفتن بهشت دیگران پاره میکرد وبرای نام نویسی انتحاری تشویق میکرد با این حرکت اهانت به طبابت و سوزندن دل بیماران
ناتوان شایستگی پست ندارد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین